Skocz do zawartości

Po wymianie filtra paliwa, zalaniu go, odpowietrzeniu i, NIC


Gość Krzysiek22

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek22

Aha;p no to jutro wymontuje ten filtr i mam nadzieje ze będą tam 2 uszczelki przez które moje auto nie odpala gdyż jest jakaś szczelina i pompuje powietrze.

 

A powiecie mi koledzy co to są te 2 wtyczki które idą od filtra paliwa? i jak mozna sprawdzić ze ona wogóle działają?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość Krzysiek22

No to zrobiłem tak:

1:poluzowałem wtryski, zakręciłem z 10 razy, bombelki leciały, potem przestały dokręciłem nakrętki, poczym chce odpalic auto i........NIC!

 

2: odkręciłem filtr, załozyłem go jeszcze raz tym razem było widno i napełniłem go ropą. proba odpalenia i........NIC!

 

3: Kolega jeszcze raz mnie zaczol holowac i odpalił! jeeeee:D

 

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

Ej a jak wymieniacie olej w swoich dieslach to jaki macie olej? ja mam 15w40 i ogolnie jak go wleje auto pochodzi z tydzien to olej jest czarny jak smoła;/ tez tak macie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności