Gość Krzysiek22 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Aha;p no to jutro wymontuje ten filtr i mam nadzieje ze będą tam 2 uszczelki przez które moje auto nie odpala gdyż jest jakaś szczelina i pompuje powietrze. A powiecie mi koledzy co to są te 2 wtyczki które idą od filtra paliwa? i jak mozna sprawdzić ze ona wogóle działają?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 No to zrobiłem tak: 1:poluzowałem wtryski, zakręciłem z 10 razy, bombelki leciały, potem przestały dokręciłem nakrętki, poczym chce odpalic auto i........NIC! 2: odkręciłem filtr, załozyłem go jeszcze raz tym razem było widno i napełniłem go ropą. proba odpalenia i........NIC! 3: Kolega jeszcze raz mnie zaczol holowac i odpalił! jeeeee:D JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Ej a jak wymieniacie olej w swoich dieslach to jaki macie olej? ja mam 15w40 i ogolnie jak go wleje auto pochodzi z tydzien to olej jest czarny jak smoła;/ tez tak macie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 tez tak macie? tak, to norma...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.