Skocz do zawartości

P1590 - Za mocne wejście sygnału pracy silnika


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam. Błąd 1590 :

P1590 -obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia-napięcie za niskie=diagnostyka końcowa w module sterującym -zwarcie do masy

p1590- obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia -napięcie za wysokie=diagnostyka końcowa w module sterującym -zwarcie w obwodzie pradowym p1590-obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia obwód otwarty=diagnostyka w module sterującym -przerwa w obwodzie pradowym

p1590-obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia-za wysoka temperatura stopnia mocy. --opis tego błędu jest taki stwierdzona temperatura modułu sterującego jest poza zakresem.

P1590 Za słabe wejście sygnału pracy silnika Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.1) Dotyczy zacisków:95

P1590 Za mocne wejście sygnału pracy silnika Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.

1) Dotyczy zacisków:95

Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego

Zapłon ZAŁ Zmierz napięcie między: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 1 & Masa powyżej 11v

Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: K70 moduł sterujący - diesel

Wtyk wiązki okablowania X80.

1 Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami: K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 95(X80. 1) & Masa wynik poniżej 3v

Wyciągnąć elektryczne części składowe z cokołu: K221 przekaźnik - grzejnik 1 płynu chłodniczego oraz K222 przekaźnik - grzejnik 2 płynu chłodniczego Zmierzyć rezystancję między następującymi zaciskami:

K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 95 & Masa powyżej 500 kOm

 

Podłączyć mostek zabezpieczony elektrycznie do: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 1 & Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 2

Zapłon ZAŁ Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami: K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 95(X80.1) & Masa

 

Wskazówka: Obydwa wentylatory pracują przy szybkiej prędkości obrotowej. powyżej 11 V

Uszkodzone części składowe: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego lub K70 moduł sterujący - diesel

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-18974
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość pelczynski

Witam mam problem 2.2dth

z błędem

P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika
(04) - Obecny
takowy błąd jest po włączeniu zapłonu i nie da się usunąć. Po odpaleniu natomiast
P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika
(04) - Nie występuje
i da się skasować. Jednak po ponownym zgaszeniu dalej występuje ,jak to można naprawić? Dodam że zauważyłem że nie mam zaworka na podciśnieniu za ras za płynem do spryskiwaczy szły tam dwie rurki podciśnienia(są zaślepione) jedna do trójnika druga gdzieś pod auto chyba do akumulatora podciśnienia/? Głowy nie dam . egr działa turbo działa nawiewy i klapy powierza też więc czy ten zaworek jest przyczyną wyrzucania mi tego błędu? czy nie jeżeli mogę prosić o jakiś schemat podciśnień to będę wdzięczny mogę podesłać foty

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553828
Udostępnij na innych stronach

Dodam że zauważyłem że nie mam zaworka na podciśnieniu za ras za płynem do spryskiwaczy szły tam dwie rurki podciśnienia(są zaślepione) jedna do trójnika druga gdzieś pod auto chyba do akumulatora podciśnienia/? Głowy nie dam . egr działa turbo działa nawiewy i klapy powierza też więc czy ten zaworek jest przyczyną wyrzucania mi tego błędu? czy nie jeżeli mogę prosić o jakiś schemat podciśnień to będę wdzięczny mogę podesłać foty

 

Podciśnienie służy tylko do sterowania nawiewami i egr ( nie wiem jak w dislu). ja tez nie mam podpiętego akumulatora do układu ale jest wszystko ok. ale mam Pb.

Edytowane przez rafalgrzegorz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553836
Udostępnij na innych stronach

Gość pelczynski

Dziękuję za schemacik dziś biorę się za sprawdzanie podzespołów . nr 2 pewnie do nawiewu ale nr 3 to pewnie ten mój elektro zaworek którego mi brakuje ????? z tym wyjątkiem że ja nam tam 2 wężyki a na schemacie są 3 ?


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd28e90d343b5508.html tam brakuje tego zaworka nad alternatorem jedna rurka idzie do zaślepionego trójnika (na drugim foto) a druga nie wiem gdzieś głęboko w duł przy karoserii ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a41182d99296a47d.html CZY BŁĄD 1590 ma z tym coś wspólnego??? czy dać sobie z tym spokój ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553892
Udostępnij na innych stronach

Na dół głęboko idzie do akumulatora, a drugi powinien iść do wiązki a następnie do sterowania nawiewami ( ja tak mam w benzynie). nie wiem czy ty masz tak samo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553955
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego szukasz problemy w wężykach podciśnienia.

Zobacz co wcześniej napisał baki

Problem faktycznie jest w podciśnieniu, ale w sterowaniu elektrozaworami.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553962
Udostępnij na innych stronach

Gość pelczynski

Czepiam się zaworka bo tylko on jest nieobecny w moim aucie i założyłem żyłem że to przez niego . Co do propozycji bakiego ok. niemniej jednak trzeba np. wiązkę x80 jakoś zlokalizować żeby ją pomierzyć .Ciężko bez schematu mi bezbłędnie trafić w której wtyczce czego szukać .

Dziś poszukam schematu i pomierzę te napięcia . Dodam że dysponuję op;comem mogę zrzucić skrina w razie potrzeby. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553966
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności