Gość lahodtl Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 co to oznacza koledzy taki blad wyskauje mi na kompie P1590 - Za mocne wejście sygnału pracy silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam. Błąd 1590 : P1590 -obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia-napięcie za niskie=diagnostyka końcowa w module sterującym -zwarcie do masy p1590- obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia -napięcie za wysokie=diagnostyka końcowa w module sterującym -zwarcie w obwodzie pradowym p1590-obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia obwód otwarty=diagnostyka w module sterującym -przerwa w obwodzie pradowym p1590-obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia-za wysoka temperatura stopnia mocy. --opis tego błędu jest taki stwierdzona temperatura modułu sterującego jest poza zakresem. P1590 Za słabe wejście sygnału pracy silnika Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.1) Dotyczy zacisków:95 P1590 Za mocne wejście sygnału pracy silnika Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80. 1) Dotyczy zacisków:95 Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego Zapłon ZAŁ Zmierz napięcie między: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 1 & Masa powyżej 11v Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki okablowania X80. 1 Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami: K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 95(X80. 1) & Masa wynik poniżej 3v Wyciągnąć elektryczne części składowe z cokołu: K221 przekaźnik - grzejnik 1 płynu chłodniczego oraz K222 przekaźnik - grzejnik 2 płynu chłodniczego Zmierzyć rezystancję między następującymi zaciskami: K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 95 & Masa powyżej 500 kOm Podłączyć mostek zabezpieczony elektrycznie do: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 1 & Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 2 Zapłon ZAŁ Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami: K70 moduł sterujący - diesel Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 95(X80.1) & Masa Wskazówka: Obydwa wentylatory pracują przy szybkiej prędkości obrotowej. powyżej 11 V Uszkodzone części składowe: Y30 elektrozawór - grzejnik płynu chłodniczego lub K70 moduł sterujący - diesel Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-18974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pelczynski Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Witam mam problem 2.2dth z błędem P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika (04) - Obecny takowy błąd jest po włączeniu zapłonu i nie da się usunąć. Po odpaleniu natomiast P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika (04) - Nie występuje i da się skasować. Jednak po ponownym zgaszeniu dalej występuje ,jak to można naprawić? Dodam że zauważyłem że nie mam zaworka na podciśnieniu za ras za płynem do spryskiwaczy szły tam dwie rurki podciśnienia(są zaślepione) jedna do trójnika druga gdzieś pod auto chyba do akumulatora podciśnienia/? Głowy nie dam . egr działa turbo działa nawiewy i klapy powierza też więc czy ten zaworek jest przyczyną wyrzucania mi tego błędu? czy nie jeżeli mogę prosić o jakiś schemat podciśnień to będę wdzięczny mogę podesłać foty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Dodam że zauważyłem że nie mam zaworka na podciśnieniu za ras za płynem do spryskiwaczy szły tam dwie rurki podciśnienia(są zaślepione) jedna do trójnika druga gdzieś pod auto chyba do akumulatora podciśnienia/? Głowy nie dam . egr działa turbo działa nawiewy i klapy powierza też więc czy ten zaworek jest przyczyną wyrzucania mi tego błędu? czy nie jeżeli mogę prosić o jakiś schemat podciśnień to będę wdzięczny mogę podesłać foty Podciśnienie służy tylko do sterowania nawiewami i egr ( nie wiem jak w dislu). ja tez nie mam podpiętego akumulatora do układu ale jest wszystko ok. ale mam Pb. Edytowane 23 Września 2014 przez rafalgrzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 U mnie w 3.0 steruje jeszcze klapkami w dolocie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Schemat znajdziesz w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/29154-potrzebny-schemat-podcisnien/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pelczynski Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Dziękuję za schemacik dziś biorę się za sprawdzanie podzespołów . nr 2 pewnie do nawiewu ale nr 3 to pewnie ten mój elektro zaworek którego mi brakuje ?? z tym wyjątkiem że ja nam tam 2 wężyki a na schemacie są 3 ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd28e90d343b5508.html tam brakuje tego zaworka nad alternatorem jedna rurka idzie do zaślepionego trójnika (na drugim foto) a druga nie wiem gdzieś głęboko w duł przy karoserii ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a41182d99296a47d.html CZY BŁĄD 1590 ma z tym coś wspólnego??? czy dać sobie z tym spokój ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Na dół głęboko idzie do akumulatora, a drugi powinien iść do wiązki a następnie do sterowania nawiewami ( ja tak mam w benzynie). nie wiem czy ty masz tak samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Nie wiem dlaczego szukasz problemy w wężykach podciśnienia. Zobacz co wcześniej napisał baki Problem faktycznie jest w podciśnieniu, ale w sterowaniu elektrozaworami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pelczynski Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Czepiam się zaworka bo tylko on jest nieobecny w moim aucie i założyłem żyłem że to przez niego . Co do propozycji bakiego ok. niemniej jednak trzeba np. wiązkę x80 jakoś zlokalizować żeby ją pomierzyć .Ciężko bez schematu mi bezbłędnie trafić w której wtyczce czego szukać . Dziś poszukam schematu i pomierzę te napięcia . Dodam że dysponuję op;comem mogę zrzucić skrina w razie potrzeby. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/#findComment-553966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.