Skocz do zawartości

Stopniowe schodzenie z obrotów


Gość digger21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Gdy dam silnikowi tak po 5 czy 4 tys obrotów to potem one zejdą tak na 1,400 i przetrzyma, potem na 1,100 i przetrzyma krótko i potem dopiero ładnie na 900. Tak m abyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz197709

Witam. Dołączę się do tematu bo też tak mam w swojej Astrze 1,4 16V. Z tym ze nie jest to wina silniczka krokowego. Wymieniłem jakieś 1000km temu wyczyściłem tez przepustnice a obroty silnika zachowują się tak samo. Silniczek krokowy reguluje niskie obroty czyli 900 i żeby na biegu jałowym nie falowały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz197709

Z tym ze nie jest to wina silniczka krokowego. Wymieniłem jakieś 1000km temu

na jaki wymieniłeś ??
W zasadzie nie wiem. Napisalem ''wymienilem'' a wymienial mechanik. Ale postaram sie jutro sprawdzic i napisze jakiej jest firmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja ostatnio wymieniłem 3 nowe silniczki bo wszystkie padały po 2-3 dniach albo odrazu były walniente w tym jeden gm więc jak masz możliwość to podmień a jak byś kupował to tylko orginalny bo nawet najlepszy zamiennik jest o kant tyłka potłuc. Takie części tylko w orginale :mg:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz197709

Koledzy ja ostatnio wymieniłem 3 nowe silniczki bo wszystkie padały po 2-3 dniach albo odrazu były walniente w tym jeden gm więc jak masz możliwość to podmień a jak byś kupował to tylko orginalny bo nawet najlepszy zamiennik jest o kant tyłka potłuc. Takie części tylko w orginale :wink:

Moze to prawda ze oryginal to zawsze oryginal. Jednak mechanik zalozyl mi zamiennik i jak narazie jest ok. Niestety nie wiem jakiej firmy a kartonik wyrzucony. Kosztowal 130zl a z GM napewno znaczaco wiecej. Zobaczymy jak bedzie dalej i mam nadzieje ze nie zrobilem tylko pozornej oszczednosci. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nie zrobilem tylko pozornej oszczednosci.

muszę Cię zmartwić , bo jednak zrobiłeś , ja też tak jak adamo72, wymieniałem krokowca 3 razy , 2 nowe zamienniki i jedna używka i wymieniłem ostatecznie na taki : http://allegro.pl/silniczek-krokowy-vectra-omega-astra-oryginal-gm-i1367635780.html i teraz wiem jak wyglądają poprawne wolne obroty :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dołącze się do tematu, objaw mam ten sam jak digger21 opisał też mnie to denerwuje,ja mam w swojej astrze 20ne i nie mam krokowca tylko zawór biegu jałowego dwa kabelki i to wszystko,zero błedów,czyż by on się przycinał? :hyhy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść go, powinno pomóc.

Mozesz zrobić mały test.

Odłącz wtyczke od niego i zobacz jak sie zachowają obroty.

powinny trzymać się równo na poziomie około 1300-1500.

Jeśli tak bedzie, to jest szansa, że zawór jest ok, tylko gdzieś ci łapie lewe powietrze.

Na przykład uszczelkami wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności