Skocz do zawartości

Opel Calibra Przegub + awaria silnika .


Gość Hasenu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was w razie zastrzeżeń o przeniesienie na odpowiedni dział , mam 4 problemy z moja cali żeby doszła do perfekcji , otóż:

 

1) Denerwuje mnie to że jak włączam ogrzewanie na szybę przednią leci gorące powietrze oczywiście autko rozgrzane jak przełączę na siebie to leci zimne powietrze no zimno strasznie miałem wymienianą chłodnice i termostat co się dzieje?

 

2) Wracałem z trasy cali i pod samym blokiem skręcając w prawo pękł mi przegub , na 2 dzień scholowałem autko do garażu , zdjąłem Koło odkręciłem śrubę ze sworznia wybiłem w dól sworzeń , odkręciłem 30 śrubę od piasty , wyciągnąłem rozwalony przegub , i zauważyłem że leci mi płyn olej ze skrzyni? spojrzałem i zobaczyłem ze przegub od skrzyni wylazł również wcisnąłem go wskoczył założyłem nowy przegub , opaski wszystko dałem smary również , założyłem koło i pojechałem i zaczął się problem na 1 dzień jakby coś ocierało sprawdzałem czy nie ociera osłona ale nie guma wszystko siedziało pięknie olałem to , na 2 dzień po przejechaniu 200km jak skręcam w lewo to już coś stuka ? sprawdzałem wszystko na swoim miejscu ? , na 3 dzień wyjechałem na trasę jak 3mam gaz to lekko drży kierownica i ucieka na prawa stronę jak puszczam gaz żeby sobie leciał dziwnie szarpie już coraz bardziej boje się jezdzić , chyba znowu zawitam do mechanika tylko nie chciałbym żeby mnie oszukał dlatego chciałbym waszych porad..

 

3) Problem polega na tym jak autko jest zimne jak odpalam na benzynie odpala od razu po chwili gaśnie i chodzi jak na 3 gary i śmierdzącę spaliny za 2 razem znowu odpala dodaje gazu raz wejdzie na obroty raz nie np trzyma 1tys obrotów dodaje gazu a tu nic , znowu zgaśnie i już kłopot z odpaleniem chwile katuje ako łapie łapie ąż załapie raz chodzi raz gaśnie , a jeżeli chodzi o jazdę to jest katastrofa szarpie dusi się puka stuka masakra , miałem wymieniane te całe wtryski paliwowe , podejrzewam że padł korkowy ale od korkowego takie coś?

 

4) miałem Plantowanie , Wymiana Pierścieni , tłoków , remont generalny silnika wydałem 1500zl w sam silnik , wymiana oleju , po miesiącu prawie 0 oleju???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was w razie zastrzeżeń...

Zastrzeżenie jest tylko jedno:

Tytuł tematu powinien informować o problemie.

Jeśli go zmienisz zastrzeżeń już nie będzie :COOL:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamację na remont egzekwuj.

Co do pkt 2 dobrze wcisnąłeś ten wewnętrzny przegub?

3 - sprawdź okablowanie czujnika temperatury na komputer i pochwal się jaki to silnik, bo w calibrze było kilka montowanych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość despero10

odnośnie nawiewu sprawdzałeś kanały przez ktore wlatuje powietrze? urządzenie sterujące nawiewami może jakaś klapka sie zawiesiła. lub jakieś ciągiełko nie działa tak jak powinno, jakaś linka spadła z danej klapi otwierającej. raczej w tym bedzie przyczyna jesli to cieple powietrze jest nadmuchiwane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności