Gość general1989 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 witam. dziś wróciłem od mechanika który robił mi hamulec ręczny. wymienił linkę z tyłu i podciągnął hamulec. w tym problem że hamulec nadal słabo trzyma... na sprzęgle spokojnie mogę ruszyć.. mam jeszcze wymienić klocki z przodu bo z tyłu mechanik stwierdził że nie trzeba.. to teraz pytanie czy po wymianie klocków z przodu będzie lepiej?? bo moim zdaniem chociaż z przodu klocki starte ale chyba tył sam powinien trzymać i samochód nie powinien ruszyć?? jak to jest?? kosztowało mnie to 130 zł a brak rezultatów....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 A samoregulatory szczęk ustawil? Bo tu może byc przyczyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość general1989 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 szczerze to nie wiem.. jak wymieni klocki to sprawdzę jak ręczny działa i jak nie będzie rezultatu to się najwyżej spytam.. zapłacone to niech teraz robi..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Widzisz, bo z ręcznym w oplu, jak są bębny z tyłu to jest taki myk: nie wyregulujesz samoregulatorów , tylko podciągniesz linką - dźwignie ręcznego przy samych szczękach zaczną sie opierać o piastę bębna i choćbyś nawet Pudziana wziął, to mocniej nie zaciągniesz. A szczęki sobie bedą ledwo tarły o bęben. A znów jak hamujesz zasadniczym, to kupa płynu z pompy idzie właśnie na rozepchnięcie szczęk z tyłu i mało co zostaje na przód....dlatego hamulce stają sie słabe. Opel ma pompę na krzyż, dlatego tak się dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość general1989 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 dzieki za informacje co z tym fantem teraz zrobić?? po wyregulowaniu będzie lepiej?? a co do hamulca zasadniczego to fakt kiepsko u mnie hamują... wogóle z hamulcami zawsze problem był   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Popuść linkę ręcznego. Wyreguluj z tyłu samoregulatory. Poskładaj. Naciągnij wstępnie linkę od ręcznego, na jakieś 6 ząbków żeby łapała. teraz trochę powachluj ręcznym i nożnym. Nawet sie przejedź z 5km i używaj hamulców obydwóch. I teraz dopiero naciągnij linkę ręcznego, jak ci pasuje. Jest jeden warunek - samoregulatory nie mogą się zacinać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość general1989 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 dzieki:) cos tam będę robił.. dla laika takiego jak ja jest wykonalne?? bo szczerze to sie nie znam zbytnio na mechanice:/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zapamiętaj, gdzie która sprężynka jest załozona i dasz radę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość general1989 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 dzieki za pomoc no to bede dzialal. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Możesz przy okazji złapać aparat i zrobić fotomanual do poradników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.