Gość endru79 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam forumowicze. : ) mam następujący problem. Niedawno w mojej astrze wymieniany był elektromagnes w rozruszniku i przez okolo tydzień czasu wszystko było ok. Pewnego wieczoru parę dni temu odpaliłem samochód i usłyszałem dziwny dzwięk tak jak by się stacyjka zawiesiła ( podobny dzwięk do tego jak jak się nie odpusci kluczyka przy odpalaniu , ale jednostajny ), więc wyłączyłem silnik ale to coś dalej buczało. Próbowałem uruchomić silnik - rozrusznik kręcił ale bez efektu - buczało dalej... po dwoch minutach poszedł dym spod silnika i przestało buczeć.... zapach palonego ebonitu lub czegoś podobnego.. Na drugi dzień, po włożeniu kluczyka do stacyjki - zapaliły się wszystkie standardowe kontrolki, po przekreceniu kluczykiem rozrusznik kręci ale silnik nie odpala.. spotkał się ktoś z was z takim problemem ?? pozdrawiam Astra 1.7 dti rok produkcji 2002 Październik silnik isuzu obecny przebieg 200.000 A tak poza tym poniżej wypis usterek : generalnie bardzo awaryjny model i nikomu nie polecam,: - 100.000 - wymiana przelacznika kierunkowskazów - 140 zł - 110.000 - padła pompa oleju - 2.200 zł - Ciągłe problemy z hamulcami bębnowymi z tyłu - każdorazowa wizyta w warsztacie - 100 - 150.000 - padł sterownik silnika - w serwisie koszt naprawy 4000-5000 - udało mi sie znaleźć magika elektronika - 750 zł -160.000 przeplywomierz powietrza - 400 zł -165.000 Wymiana chłodnicy -800 zł - wymieniany Alternator - 180.000 - 400 zł - Wymiana rozrusznika + naprawa immobilajzera - 200.000 - 450 zł - bardzo delikatne zawieszenie - sprezyny z tylu wymieniane 2 razy - 450 x 2 i cala masa innych ***nie bluźnij!*** typu odpadające uszczelki, luźny mechanizm wycieraczek, zepsuty przełącznik obiegu wewnętrzenego powietrza.... itp.. Oczywiscie nie wliczam tutaj typowych kosztów związanych z eksploatacją : wymiana oleju co 15.000 + wszystkie filtry rozrząd i paski klinowe.. masakra   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37164-dym-spod-silnika-opel-astra-17-dti-isuzu-r-2002/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Pewnie padł na dobre rozrusznik i albo jakieś zwarcie w nim albo coś innego. Masz go od nowości?, bo czytając Twój opis mam wrażenie że tak nie jest a przebieg jaki podajesz czy oby napewno jest autentyczny. Widziałem astry 2 1,7 dti w super kondycji z przebiegami blisko 250 tys km. Tak na marginesie np tylne hamulce w astrze g wytrzymują dziesiątki tysięcy kilometrów bez najmniejszych problemów (najmniejszych), no chyba że komuś przeszkadza np lekkie ocieranie po deszczu. Specjaliści od opli twierdzą że astra 2 to jeden z najlepszych opli jaki kiedykolwiek powstał (mam kolegów pracujących w oplu i wszyscy oni mówią tym jednym głosem). Nie ma samochodów idealnych, a Ci którzy tak twierdzą sami sobie i innym próbują taką teorię wmówić. Jeżeli twierdzisz że to awaryjne auta (a oczywiście masz do tego prawo), to pocieszę Cię bo chyba nie widziałeś naprawde awaryjnych aut różnych innych marek i to nawet modeli dobrych kilka lat młodszych od Twojego autka:-) Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37164-dym-spod-silnika-opel-astra-17-dti-isuzu-r-2002/#findComment-15088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość endru79 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Pewnie padł na dobre rozrusznik i albo jakieś zwarcie w nim albo coś innego. Masz go od nowości?, bo czytając Twój opis mam wrażenie że tak nie jest a przebieg jaki podajesz czy oby napewno jest autentyczny. Widziałem astry 2 1,7 dti w super kondycji z przebiegami blisko 250 tys km. Tak na marginesie np tylne hamulce w astrze g wytrzymują dziesiątki tysięcy kilometrów bez najmniejszych problemów (najmniejszych), no chyba że komuś przeszkadza np lekkie ocieranie po deszczu. Specjaliści od opli twierdzą że astra 2 to jeden z najlepszych opli jaki kiedykolwiek powstał (mam kolegów pracujących w oplu i wszyscy oni mówią tym jednym głosem). Nie ma samochodów idealnych, a Ci którzy tak twierdzą sami sobie i innym próbują taką teorię wmówić. Jeżeli twierdzisz że to awaryjne auta (a oczywiście masz do tego prawo), to pocieszę Cię bo chyba nie widziałeś naprawde awaryjnych aut różnych innych marek i to nawet modeli dobrych kilka lat młodszych od Twojego autka:-) Pozdrawiam. 1. Rozrusznik to chyba jest ok bo kręci normalnie tylko nie odpala no i śmierdzi w samochodzie zjaranym ebonitem. 2. Nie mam go od nowości, ale kupiłem go jako 3 latka od znajomego, któremu skończył się leasing z przebiegiem 90.000 i tego przebiegu jestem pewien. Czas go sprzedać. Osobiscie mam uraz do opla i juz go wiecej nie kupie ale na pocieszenie dodam, ze mam tez Passata B6 2007 z 130.000 przebiegiem ( od nowości ) i juz wymienialem w nim pompowtryski, także nie ma samochodów bezawaryjnych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37164-dym-spod-silnika-opel-astra-17-dti-isuzu-r-2002/#findComment-15013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 No to wygląda na to że poprzedni wlaściciel wiedział w momencie zakupu ile nim będzie mniej więcej jeździł a później go sprzeda, to wiele tłumaczy, naprawdę. Pamiętajmy o jednym samochody praktycznie dzielą się tylko na dwie grupy: nowe i używane. Nowe to jest wszystko w nich nowe od szpilki w kole po zamek w drzwiach (i to pomijając niektórych opinie o przejściach fabrycznie nowych samochodów podczas np ich dostawy), a uzywane to są używane nigdy niewiemy do końca jak były traktowane i to bez względu kto nimi jeździł. Widzisz, narzekasz ne tego leciwego już opla, a zarzykuje stwierdzenie że wymina tylko pompowtrysków w passacie była pewnie niewiele tańsza niż większość napraw w oplu łącznie. Gdyby tak np padła Ci dwumasówka w passacie (a nie masz jej w swojej astrze) to za naprawę zapłacisz pewnie tyle co za większość części jakie wymienileś w oplu, pamiętaj o tym i jestem przekonany że z perspektywy czasu jeszcze zmienisz zdanie i powiesz: może się i czasem popsuła ta astra ale szło ja naprawić za kilka stów a nie np tysięcy. No chyba że się totalnie mylę?.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37164-dym-spod-silnika-opel-astra-17-dti-isuzu-r-2002/#findComment-14997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Masz passata b6 2007 r. i martwisz sie oplem? Ja bym sprzedał opla zrobił za to passka na cacy jezeli cos by było do roboty i nim jeździł cały czas.A jak nie to kupił Octavie 1.9tdi 110 km. Ale z 2 strony jezeli stac Cie na takie auta to na naprawe też nie to co mnie studenta;/:lol:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37164-dym-spod-silnika-opel-astra-17-dti-isuzu-r-2002/#findComment-14987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość endru79 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 A ja chciałem się tylko dowiedzieć co dolega mojej starej astrze : ) To że naprawa passata jest parę razy droższa niż naprawa astry to inna sprawa i jest to jasne. Samochód po prostu stoi sobie na placu u mechanika i nikt nic z nim nie robi, więc chciałem się zainteresować co się mogło stać. : ) Co do awaryjności - znajomi mają również astrę z tego samego rocznika tylko z silnikiem benzynowym, i im się nic nie dzieje z autkiem : ) Wiem na pewno ze ten mój egzemplarz jest awaryjny. Rodzice mają nowiutką corsę z salonu - jak to nowe auto - nic się z nim nie dzieje i sobie bardzo chwalą opelka. pozdrawiam wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37164-dym-spod-silnika-opel-astra-17-dti-isuzu-r-2002/#findComment-14668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.