Gość Armata Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Posiadam kadeta 1.4i tylko benzyna i mianowicie problem jest taki że jeździł cały czas normalnie w sobotę ściągając koło zobaczyłem że nie ma klocków i odstawiłem go pod blok. Po podjechaniu na parking kadzior zgasł z powodu braku paliwa (na pewno) tak stal 3 dni. Po 3 dniach kupiłem klocki, wlałem paliwo. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki auto nie odpaliło. Na początku myślałem że musi pocieniając paliwo i dlatego nie odpala ale po kilku przekręceniach i tak nie odpalił. Słychać ze kreci i tak jak by już łapał ale i tak nie daje rady... Dodam że świece są dobre wymieniane 2 tyg temu, przewody też filtr paliwa i paliwo jest, z wtrysku też leci tak jak powinno... Nie wiem czemu nie chce zagadać. Spróbuje dzisiaj jeszcze na linkę go odpalić.... Proszę o pomoc bo bez niego tak jak bez reki a na mechanika mnie nie stać Poprawiłem. Nie wołamy pomocy w tytule/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakirim Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Spróbuj na pychcia jeszcze, miałem podobnie po dolaniu paliwa i na pychcia parę razy pomogło, pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dolanie paliwa zaleje cylindry. paliwo jest z wtrysku tez leci tak jak powinno hakirim, co masz pokombinowane? Bo w kadziu to był 13S silnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kemoth5 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 w kadecie był 1,4i z jednopunktowym wtryskiem Multec... później ten silnik długo jeszcze w Astrze był montowany   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 w kadecie był 1,4i z jednopunktowym wtryskiem Multec... później ten silnik długo jeszcze w Astrze był montowany Z tego co pamiętam to były 1,4 ne i 1,4 nz ( chyba miałem ten drugi) . Jedyne co wiem na pewno to że przy padniętym aku nie załapie na pych .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hakirim Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 hakirim, co masz pokombinowane? Bo w kadziu to był 13S silnik. A ja mam 1.4 S 75KM, czyli 14 NV po długich poszukiwaniach oznaczeń. Nie wiem comam, ale tak 2 razy miałem, że nie chciał kręcić po dolaniu na pusty bak, a na pychcia za 2-3 razem szło. Jedyne co wiem na pewno to że przy padniętym aku nie załapie na pych A to ciekawe, bo ja mam słaby aku i moment się wyczerpuje i na pychcia zawsze łapie, pozdroo:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Nie wiem comam, ale tak 2 razy miałem, że nie chciał kręcić po dolaniu na pusty bak, a na pychcia za 2-3 razem szło. I chyba tu jest przyczyna - cały syf z baku ciągniesz do silnika - nie ciągnie się paliwa do zera . Ostatnio kuzyn musiał czyścić całą instalację , bo w ramach oszczędności wyjeździł całe paliwo , a po dolaniu ni hu hu... Moj kadziu był 91r ( ostatni rok produkcji ), części współdzielne z astrą , ale chyba twoja wersja jest dziwniejsza . I te 75 KM ,akurat tyle potrzebowałem do szczęścia .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.