Gość Tomikk Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 od 2010 posiadam nową z salonu serwisowaną Astrę IV 1.4 turbo 140KM A14NET wersja sport, po 2 latach i jednym miesiącu (czyli końcu gwarancji) i 27 tys. km, i dochodzących hałasach z okolic silnika stwierdzono, że SKRZYNIA BIEGÓW wymaga naprawy i należy wymienić 6 łożysk. Od tej pory jestem już rozczarowany Astrą, bo nie po to kupuje się nowy samochód, żeby po tak krótkim czasie wymagał tak dużej ingerencji w tak ważne mechanizmy. Wcześniej miałem tylko problemy z otwarciem auta z pilota, musiałem użyć kluczyka, w ASO nie znaleziono przyczyny, a także problem z turbiną, tj. na jeden dzień auto straciło połowę mocy a na 100km palił 16 litrów, prędkość maks spadła do 150km/h zdarzyło się to tylko raz, środkowa konsola potrafi się zawiesić, gdy korzysta się z usb i bluetooth. Tak to samochód mi się bardzo podobał..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-470691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Jesli miales zrobiony drugi przeglad to skrzynie zrobia Ci na gwarancji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-470718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomikk Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) miałem drugi przegląd robiony, nie chcą uznać na gwarancji (choć pewnie skrzynia zaczęła się psuć w czasie gwarancji, usłyszałem hałas dopiero po 3 tygodniach od końca gwarancji), jedynie GM łaskawie zgodził się pokryć 90% kosztów naprawy. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Tomikk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-470819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 O takim rozwiazaniu wlasnie myslalem. 10% musisz przyjac na siebie- pamietaj, ze usterka zostala zgloszona po okresie gwarancyjnym wiec prawnie nie maja zadnego obowiazku parcypowania w kosztach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-470838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nasedoo Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Od 2 miesięcy posiadam Astrę z silnikiem 1,6 115 KM. Jestem drugim właścicielem. Samochód był kupiony w salonie w 2010 roku. Ma przejechane 17 tyś. Przebieg potwierdzony przez książki serwisowe i serwis. No i mój problem . Coś puka w przednim zawieszeniu. Mechanik wymienił mi łączniki stabilizatora w sumie bez potrzeby i pukanie nadal jest. Byłem na sprawdzeniu zawieszenia i nigdzie nie ma żadnych luzów. W necie coś poczytałem o tych samochodach i dużo się mówi o głośnym zawieszeniu. Była też mowa o wadliwych amortyzatorach albo poduszkach amortyzatorów. Czy ktoś miał taką przypadłość . Mi już ręce opadają . Poprzednio miałem astrę h z przebiegiem 120 tys i nic nie pukało. A tutaj taki mały przebieg ............ Przez to się trochę zniechęciłem do tego samochodu. Chociaż bardzo mi się podoba.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-482741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miś uszatek Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) Od końca listopada 2012 posiadam Astrę J z silnikiem 1.4 , 100 km wersja enjoy. Właściwie całą zimę stała nie użytkowana w garażu.Od dwóch tygodni (8 kwietnia ) zacząłem nią jeździć. Do dziś zrobiłem nią ponad 2600 km. Wrażenia z jazdy są, jak dla mnie zadowalające, wygodna, z przodu przestronna, po dłuższej kilku godzinnej jeżdzie nie bolą mnie plecy w okolicy lędzwi ( po jeżdzie poprzednim modelem Astry I miałem zawsze ten problem). Brak możliwość regulacji ustawnienia fotela w pozycji góra / dól dla pasażera z przodu. W moim przypadku to minus. Staram się jeżdzić spokojnie bez gwałtownych przyśpieszeń , bez przeciążania silnika jadąc np. pod wzniesienie (których u mnie na sądeczyznie nie brakuje). Dowiedziałem się , że do 5000 km trzeba samochód ( jego różne podzespoły) dotrzeć (?) , pomimo tego ,że silnik był na hamowni docierany. Szkoda tylko ,że nie kupiłem autka z mocniejszym silnikiem ta jednostka napędowa jest za słaba. Brak mocy odczuwam szczególnie przy podjazdach na stromych wzniesieniach. Przeżyłem szok gdy znajomy swoim starym Clio zostawił mnie w tyle na ptaszkowskiej górze ( w drodze do Nowego Sącza). Nie wiedziałem co się dzieje? Jadę na 4 biegu z prędkością 60 km / godz a samochód wogóle się nie zbiera. Byłem przerażony. Skoda mojego ojca z silnikiem 1.4 , 60 km jest bardziej dynamiczna. Początkowo mialem wrażenie ,że samochód na równej, prostej drodze nie przyśpiesza. Być może miałem nawyki z poprzedniego modelu Astry I z silnikiem 1.4 , 90 km. Dopiero potem dowiedziałem się, że silnik trzeba wprowadzić na wyższe obroty powyżej 3,5 tyś. Przyśpieszenie się poprawiło , ale szału nie ma. Średnie spalanie 6,2 l / 100 km. Auto dobrze wyciszone w środku, początkowo silnik głośniej pracował, teraz się wyciszył. Na postoju z pracującym silnikiem na jałowym biegu da się słyszeć z prawej strony jakiś dziwny odgłos. Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez miś uszatek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-484552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomikk Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 W mojej astrze IV 1.4 turbo, po 5 min jazdy zaczyna się straszny pisk dochodzący z lewej strony, prawdopodobnie okolice tylnego koła. Nie ma znaczenia czy na biegu, czy na luzie, jedynie jak wcisne hamulec to na czas hamowania pisk znika jak przestane od razu powraca, może ktoś ma pojęcie co to może być?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-486671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Richatek Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Pewnie klocek z tyłu nierówno zjechany, miałem to samo. Rozebrać, wyczyścić, wymienić klocki na nowe, przesmarować i poskładać do kupy. Najlepiej dodatkowo odpowietrzyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-491954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 W mojej astrze IV 1.4 turbo, po 5 min jazdy zaczyna się straszny pisk dochodzący z lewej strony, prawdopodobnie okolice tylnego koła. Nie ma znaczenia czy na biegu, czy na luzie, jedynie jak wcisne hamulec to na czas hamowania pisk znika jak przestane od razu powraca, może ktoś ma pojęcie co to może być? Jeździc jak najczęściej i na dłuższy postój nie zostawiać zaciągniętego ręcznego .. u szwagra po tygodniu postoju .. wymienione na gwarancji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-491959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomikk Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 ,, Jeździc jak najczęściej i na dłuższy postój nie zostawiać zaciągniętego ręcznego .. u szwagra po tygodniu postoju .. wymienione na gwarancji Dzięki za radę, właśnie wtedy stał z tydzień na zaciągniętym ręcznym, w dodatku tu jest ten elektroniczny. Okazało sie, że zacisk przez cały czas trzymał, mechanik rozebrał przesmarował i póki co działa. Teraz znów jadę do mechanika, bo teraz dla odmiany komputer wyświetlił awaria pojazdu:] może od upału zgłupiał, bo tylko raz taki komunikat był. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/13/#findComment-492172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.