Gość kasztelan40 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 mikebravo, Spalanie jak już wcześnie pisałem na poziomie instrukcyjnym. Powiem Ci tyle ,że latam na trasie szybkiego ruchu spalał ok.6,3-6,5 nie licząc czekania w korkach, i przed światłami. Natomiast jeśli chodzi o wyświetlacz nawi.to przecież po włączeniu świateł mijania wyświetlacz automatycznie zmienia swoją barwę na taki ciemny-morki kolor,który wcale nie razi, podczas jazdy nocą Spróbuj jeszcze dodatkowo ,(ja tego nie sprawdzałem)dokonać przyciemnienia podświetlenia wskażników (instr. str.123). Dziękuje za kontakt   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-10675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crowM Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 ASTRA IV CDTI 2.0 160KM SPORT w posiadaniu od grudnia. Przejechane 6000km. Srednie spalanie od nowości 7.0 (jeszcze ja oszczedzam http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ) Przeszdadza mizbyt krotki podlokietnik w dodatku lubi sie "cofac" Przyciemnilem szyby folia ale niestety fabrycznie mialem lekko juz przyciemnione i pod pewnym katem sa jakby lekko zielonkawe. w przyszlym tygodniu auto jedzie do salonu car audio na wytlumienie drzwi, klapy bagaznika, wymiane glosnikow, dodanie wzmacniacza i subwoofera w nastepnej wersji zakladam redbox-a ogolnie z autka jestem bardzo zadowolony jeszcze jedno - jak wlaczam na radio AUX to na wyswietlaczu mam napis "urzadzenie peryferferyjne"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-10513 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 zenek, Zdecydowałem się na wersję Cosmo,ponieważ w wersji Sport nie było kierownicy obszytej skórą oraz nawigacji 500.lecz tylko DVD 800 Masz rację różnica jest nie wielka. W sport jest kierownica skórzana perforowana i jest dvd 800. Ktoś cię w błąd wprowadził   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-10509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tespis Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Ja również niedawno odebrałem nową astre: Cosmo 1.4 turbo, 140KM, pakiet techno, dobrej widoczności, wszechstronny. Mam pewne pytanie do Was. Nie wiem jak zmienić obsługę klimatyzacji tak aby można było ustawiać temperaturę jednym pokrętłem na dwie strefy. W papierowej wersji instrukcji napisane jest że znajduje się to w menu "klimatyzacja i jakość powietrza" w dziale "Strefy temper. przy uruchom" jednak ja takiego działu nie posiadam w swoim menu ... Gdzieś na forum znalazłem:ustawienie pojazdu -klimatyzacja - "strefa grzania przy starcie". Ja się dopiero przymierzam do zakupu 1,4 Turbo ale raczej Sport, natomiast zamiast pakietu techno wezmę raczej AFL. Wg cennika w wersji sport w standardzie jest skórzana kierownica... To ja jeszcze zapytam. Ekran od navi nie razi Cie w nocy, czy da się go jakoś przyciemnić/wyłączyć?? Jakie masz spalanie?? Jeżeli chodzi o spalanie to na razie mam na poziomie 12l/100. Jeżdżę tylko po mieście w godzinie największych korków - do pracy i z pracy. Na razie przejechane mam jakieś 320km. Jeżeli chodzi o klimatyzacje. Zadzwoniłem w tej sprawie do salonu. Facet z salonu mówił mi krok po kroku gdzie powinna być ta opcja - niestety nie ma jej u mnie... Zaczął cos opowiadać że oni mają auto z 2010 moje jest już rok produkcyjny 2011. Generalnie skończyło się na tym ze ma się skontaktować z wsparciem technicznym GM i dąć mi żnąc w tej sprawie. Na razie czekam. Jeżeli chodzi o ekran nawigacji. To można go przyciemniać, tak jak cale podświetlenie deski. Dodatkowo tak jak ktoś napisał "tapeta" może sie zmieniać automatycznie. Jasna gdy jest w trybie dzienny (działają tylko światła przednie, górna brew reflektorów), granatowy gdy jest w trybie "nocnym?" (świeca się normalnie światła „dzienne?”). Jeżeli chodzi o generalne zadowolone z samochodu to ja jestem bardzo zadowolony. Samochód wygląda w bardzo atrakcyjnie. Jest cicho w środku. System audio jest dla mnie jak najbardziej oka. USB działa. Bluetooth działa bez problemów, wchodzę do samochodu z włączonym BT w telefonie, system łączy się automatycznie. Jest dostęp do książki telefonu z poziomu menu samochodu. Wybieranie głosowe również działa poprawnie. Jeżeli chodzi o przyspieszenie, dynamikę jazdy. Przypominam że mam wersje 1.4 Turbo (140km). Nie jest to jakaś rakieta... . Samochód przyspiesza, ale powiedział bym że nie czuć tego za bardzo, dopiero jak się zerknie na prędkościomierz to widać http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif - "nie wciska w fotel". To chyba tyle na razie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-10380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikebravo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 zenek, Zdecydowałem się na wersję Cosmo,ponieważ w wersji Sport nie było kierownicy obszytej skórą oraz nawigacji 500.lecz tylko DVD 800 Masz rację różnica jest nie wielka. W sport jest kierownica skórzana perforowana i jest dvd 800. Ktoś cię w błąd wprowadził Koledzy obaj coś mylicie. W sporcie w standardzie jest kierownica skóra perforowana (opcja N35) oraz radio CD400 ( kod wyposażenia UZZ). W Cosmo jest skórzana kierownica (opcja N34) i to samo radio co w sporcie. Nawigacji w standardzie NIE MA. Teraz w cennikach jest pakiet Connect Navi z NAVI DVD800, BT, Elektryczne szyby z tyłu i co ciekawe wzór felg którego nie ma w żadnym katalogu. Przy zakupie tego pakietu jest większy rabat od Opla. Podkreślam od Opla, bo to co można wyciągnąć od salonu to osobna historia. No i tym oto sposobem we środę zamówiłem autko. Teraz tylko czekać aż się wyprodukuje;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-9816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 a czy ja napisałem o navigacji w standarcie ? napisałm że jest kierownica skórzana i jest dvd 800, ale myślałem że to logiczne, że najbogatsze radio to trzeba dopłacić. za dvd 800 dopłącałem (i teraz żałuje) , ale kierownica to żadna opcja jest i już   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-9733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweeeel89** Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam jestem posiadaczem Astry IV wersja ENJOY + kilka pakietów z silnikiem 1.6 115 KM. Autko posiadam od września zeszłego roku, przebieg prawie 7 tyś km czyli można powiedzieć że silnik już zdążył się ułożyć, zima jest więc nie ma za bardzo gdzie jeździć, latem to się nadrobi. Co do eksploatacji to przedstawia się to tak: Silnik 1.6 demonem prędkości i przyspieszeń może nie jest ale jakoś daje sobie radę z dosyć sporą Astrą. Oczywiście przyspieszenia trochę ma tylko trzeba go kręcić do wyższych obrotów. Za to spalanie jest zadowalające, na trasie spokojnie zmieści się w 5,7-6,0 litrach/100 w mieście spalanie wzrasta do ok 8 a w cyklu mieszanym spokojnie udaje mi się zmieścić w 7 litrach. Niby na forach piszą że to sa nieekonomiczne silniki ale dużo też zależy od stylu jazdy, jak się chce i nigdzie się nie spieszymy to takie wartości spokojnie się osiągnie. Skrzynia biegów : niestety często haczy wsteczny a tak pozatym wszystko na zadowalającym poziomie. Układ jezdny: pozytywne wrażenia, samochód dobrze trzyma się drogi, prędkości rzędu 120-140 prawie nie czuć, układ kierowniczy OK czuje się co się dzieje z samochodem, auto nie przechyla się zbytnio na zakrętach także śmiało je można brać nawet z wyższymi prędkościami. Hamulce: Ostre, dają sobie dobrze rade Chłodzenie i klimatyzacja- Jak na razie wypróbowałem tylko ogrzewanie i rozgrzewa się całkiem przyzwoicie, chłodzenie sprawdzę latem Widoczność: przyzwoita, z przodu przeszkadzają grube słupki często nie widać co się dzieje na zakręcie i przy skrętach na skrzyżowaniach, do tyłu widoczność też nie jest za specjalna, czujniki parkowania OBOWIĄZKOWE Ergonomia: dla mnie bez zarzutu, przycisków jest sporo ale po krótkim czasie można się przyzwyczaić gdzie co jest Wyciszenie: powyżej 120 km/h zaczyna robić się głośno Przestrzeń- jak na razie autem jeżdżą tylko 2 osoby więc także miejsca jest sporo, z tyłu przyznam się szczerze jeszcze nie miałem okazji się przejechać. Jeśli miałbym jeszcze raz wybierać to też postawiłbym na astrę, fajny wygląd dobre prowadzenie. Do auta bardzo szybko można się przyzwyczaić, ja po 1 dniu jazd testowych czułem jakbym jeździł tym samochodem od zawszeCo do wad to na pewno widoczność, i w moim przypadku czarny lakier na którym wszystko widać i jest strasznie wrażliwy, na zarysowania Co do poprzednich wypowiedzi to u mnie również dzisiaj zauważyłem że przednie lampy delikatnie paruję i może ktoś mi powie jak jest u niego z żywotnością oleju? Niby przegląd gwarancyjny ma być we wrześniu, a olej chyba wymienia się co 20 tyś a u mnie jest prawie 7 i komputer pokazuje żywotność oleju 40% i tak myślę że chyba niedługo przejadę się do serwisu żeby mi ten olej wymienili bo szkoda silnika a pierwszy olej jest chyba lepiej wymienić wcześniej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-9597 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 z żywotnością oleju u nas to samo. Przejechane 9500 km. i żywotność 23 %   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-9495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceikam Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Wskaźnik zużycia oleju to wskaźnik czasowy - 1 rok = 100%. Tak więc 1% ubywa co niecałe 4 dni - czy się stoi czy się jedzie No chyba, ze przy większych przebiegach będzie schodził szybciej, tzn. zgodnie z ilością km po której powinien być przegląd z wymianą oleju (np. 30 000 w dieslu). Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-9464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasztelan40 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 paweeeel89**, Założyłem tą stronę w celu wymiany między posiadaczami swoich spostrzeżeń w trakcie eksploatacji. Uważam osobiście że warto było to zrobić ,ponieważ jest to najwłaściwsza i bezpośrednia forma wymiany pomiędzy sobą ważnych informacji co do zalet jak również nie ukrywajmy nie których mankamentów Astry J ( IV ). To co napisałeś to wszystko jest prawdą,wcześniej o tym też pisałem. Należy tu wyjaśnić pewną sprawę a mianowicie taką,że każdy pojazd samochodowy pracuje w optymalnych warunkach ,jeśli teoretycznie rzecz biorąc jego obroty wynoszą pomiędzy maksymalną mocą a maksymalnym momentem obrotowym. W Astrze 1.6 jest to pomiędzy 4000 tyś obr./min. a 6000 tyś obr./min W Astrze 2.0 jest to pomiędzy 2500 tyś obr./min. a 4000 tyś obr./min. Dlatego nie można mieć pretensji do tego, że samochody o mniejszej pojemności trzeba utrzymywać na większych obrotach . Poprzednio jeżdziłem Astrą II 1.4 przez kilka lat parametry jeśli chodzi o silnik były podobe. Obroty też należało utrzymywać pomiędzy 4000 tyś obr./min. a 6000 tyś obr./min Samochód sprawował się super. Nie trzeba się bać wyższych obrotów, tak jak napisałeś coś za co coś. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/2/#findComment-9324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.