Skocz do zawartości

2.0 DTI-nierówna praca silnika na wolnych obrotach.


Gość EsoXose

Rekomendowane odpowiedzi

Gość shinrayz

Więc tak.. Problem teraz pojawia się głównie zimnym silniku. Gdy falują obroty nie wyświetlają się żadne błędy. Gdy silnik się dobrze zagrzeje problem znika prawie całkowicie (szarpnął może ze 2-3 razy przez około 40km jazdy na ciepłym silniku).

Jakby tego było mało to losowo samochód wpada w tryb awaryjny i wtedy pojawia się błąd ECU (po wyciągnięciu i włożeniu z powrotem bezpiecznika od komputera pokładowego tryb awaryjny znika).

Ponoć do wymiany są uszczelniacze trawersów i pompa może się zapowietrzać, ale błędy ECU raczej sugerują ten "naprawiony" sterownik prawda? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności