Skocz do zawartości

egr i omijanie elektrozaworu


Gość luxorek

Rekomendowane odpowiedzi

Grozi to tym, że samochód od razu przejdzie w tryb awaryjny nie będzie miał mocy i będzie nim telepało jak alkoholikiem na głodzie.

Sterownik silnika dzięki temu elektrozaworowi steruje otwarciem EGR-a.

Na wolnych obrotach EGR jest bardziej otwarty i wpuszcza część spalin do dolotu w celu dopalenia, natomiast przy wyższych obrotach EGR jest przymykany i do dolotu dostaje si tylko czyste powietrze.

Jeżeli byś go zaślepił całkowicie to może by to miało sens ale jeżeli podepniesz go bezpośrednio do VAC to będzie otwarty cały czas i na wyższych obrotach nadal będzie otrzymywał mieszankę "spalinowo - powietrzną", a na tym nie osiągnie pełnej mocy.

 

Na tym filmiku możesz zobaczyć jak zachowuje się EGR podczas pracy silnika.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YvJLeZpzyFg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności