Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 witam no poki co moja sintra ,jeszcze jezdzi:)ale ostatnio przy predkosci powyzej 100 albo przy docisnieciu mocno gazu zapala sie check ? potem gasnie i jest ok? moze ktos cos miał podobnego w swoim ? a mam uszkodzony czujnik polozenia ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie bo uszkodzony jest od samego poczatku czyli kupna auta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Trzeba zaczytać błędy :-) .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 czujnik położenia wału-kod chyba 0335-mi też taki wywala, ale ponoć chłopaki piszą, że wyświetla zawsze go na nie pracującym silniku. Czy ktoś z Was to potwierdzi?? Ja u siebie dalej mam problem z ABSem, który raz się zapala, raz nie, szczególnie jak koła się zatrzymają. Co za cholerstwo? Pozdrawiam Mironek (Sintra 3.0 automat)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 no u mnie tez abs najpierw mrygal a teraz juz swieci od uruchomienia:) albo walnal ten czujnik przy piascie albo sie zabrudził styk tez ,w pioruna nie ma czasu grzebac bo cały czas auto w ekspoatacji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 No to mam pytanie do fachmenów- czy czujnik położenia wału korbowego może odpowiadać za działanie ABSu??? Jeżeli tak, to ponoć warto sprawdzic same przewody, gdyż to ulega najczęściej awarii. Pozdro z Warmii. Mironek- Sintra 3.0   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ja właśnie zamieniłem Astrę na Omegę B 2.5TDS. I od razu problem. Kiedy kupowałem, wszystko było OK, jak tylko przejechałem 50km zaczął w czasie jazdy mrugać check. No cóż jakiś czujnik myślę i nic jadę dalej. Dzisiaj Omega przystopowała mi w czasie jazdy (zapalił się check - turbina jeszcze nie załączona) zredukowałem do 4biegu i poszła bez problemu. O co chodzi, czy pompa siada? Można się załamać, rozumiem z 1000km, ale do cholery zrobiłem nią dopiero 70km. Super zakup Dodam, że silniczek i skrzynia pracuje pięknie. Turbina także. Podejrzewam pompę od wtrysków, ma ktoś jakiś pomysł? Aha, czy w Omedze można sprawdzić kody błędów domowym sposobem, tak jak w Astrze, czy trzeba udać się na kompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Niestety diesel tylko na kompa....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witaj w klubie, zakup OPLA to jak zabawa w rosyjską ruletke. Mam 2,5 TDS i od samego zakupu miałem już kilka przygód, mam jednakże dla Ciebie rade, nim zaczniesz grzebać w kodach zatankuj ją dobrą ropą, nie ze stacji prywaciaża, nie opałem tylko dobra ropą. TDS lubi tylko ropke najlepszej jakości, gdy ropa jest lewa wariuje tak jak u Ciebie Pozodrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 hejka troszke jezdze wiec coraz rzadziej zagladam wiec moj problem z checkiem zniknal po dolaniu oleju do silnika chociaz pewnosci nie mam ale narazie nie swieci a mecze swoja sinterke strasznie;) dziennie 100 minimum takze pozdrawiam i coby nam sie nic nie psuło w nich;)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Czujnik spalania sutkowego wychwytywał dźwięki związane z glosna praca spowodowana za małym poziomem oleju-standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.