Gość cobreti7 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam, mam pytanie do znawców tematu. Byłem dziś na diagnostyce komp. astry i dostałem takie wyniki: dodam jeszcze żemiałem też błąd p0300czyli wypadanie zapłonu na 4 cylindrze ale to bląd nie aktywny i może powtał po wymianie UPG, myśle że nie ma nic do rzeczy. Od jakiegoś czasu autko troche się zmuliło i coś zaczeło jęczeć w momencie dodawania gazu. Co Wy na to???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 P0300 to wypadanie zaplonów ale blad ogolny; P0304 to by byl ze na 4 cylindrze z tym ze raczej w benzynowcu a nie dieslu. Zreszta jak mialby odnotowac taki diesel ze wypada mu zaplon na danym garze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-10836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cobreti7 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 P0300 to wypadanie zaplonów ale blad ogolny; P0304 to by byl ze na 4 cylindrze z tym ze raczej w benzynowcu a nie dieslu. Zreszta jak mialby odnotowac taki diesel ze wypada mu zaplon na danym garze? Wesoł pewnie i masz rację ja tylko napisałem co mi elektryk powiedział. Czyli wypadanie zapłony na 4 cylindrze ale błąd nieaktywny czy jakoś tak. Pewnie powstał przy wymianie UPG. Zresztą po wykasowaniu i ponownym podłączeniu już go nie było więc myśle że to zagadka przeszłości Ale teraz się martwie co z tym ciśnieniem bo nie jestem znawcą tematu ale coś mi się wydaje że jest nie tak.Czekam na Wasze podpowiedzi. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-10656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 139 kPa to po naszemu 1,39 bar czyli ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-10624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 zadne to mierzenie cisnienia. Nie wiadomo co ktos robil przy tym pomiarze. Jedna stop-klatka nic nie mowi. Moze ktos wcisnal wlasnie pedal gazu a moze wlasnie puscil?? Ktore jest ktore tez mamay sie domyslac. Nuby jest wymagane i faktyczne. Rozumiem ze to dolne to faktyczne a to gorne chyba wymagane chyba ze na odwrót.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-10467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Na odwrót - na dole jest wysterowanie. Turbina lekko przeładowuje. I miejmy nadzieję, że to raczej jej górne wartości doładowania! Kol. Wesoł ma rację - nie wiadomo przy jakich obrotach to było robione, więc tak naprawdę poza stwierdzeniem, że turbina "dmucha" nie wiele można powiedzieć. Przydał by się wykres pracy tej turbiny, ale skoro checków nie masz, to wszystko raczej jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-10454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cobreti7 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 hello, mechanik powiedział że te 1,39 bara to jest zadan czyli takie jakie powienno być a faktycznie przy 3000 obr. turbina miała 1,19 bara czyli troche mniej niż powinno być. Mówił coś o tych przewodach gumowych co idą do turbiny bo je wymienić bo troche już puchnął. A ja swoją drogą przeczyszcze wszystkie elektrozaworki i przewody bo troche oleju tam jest i przydało by się zajrzeć do Vacu pompy czy już olejem za bardzo nie chlapie. Jeśli by któryś z elektrozaworków padł to czy koniecznie musi wyskoczyć błąd na kompie??? Aha jeszcze kwiestia jęczęnia w trakcie dodawania gazu. Jak wymiana gum nie pomoże to chyba należało by zobaczyć uszczelke pod kolektrorem dolotowym czy nie przepuszcza bo jak wymieniałem UPG to była nowa włożona. Pzdr. i czekam na odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-10038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37691-ci%C5%9Bnienie-do%C5%82adowania-turbiny-20-dti/#findComment-9974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.