Skocz do zawartości

ciśnienie doładowania turbiny 2,0 DTI


Gość cobreti7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanie do znawców tematu.

Byłem dziś na diagnostyce komp. astry i dostałem takie wyniki:

Dołączona grafika

dodam jeszcze żemiałem też błąd p0300czyli wypadanie zapłonu na 4 cylindrze ale to bląd nie aktywny i może powtał po wymianie UPG, myśle że nie ma nic do rzeczy.

Od jakiegoś czasu autko troche się zmuliło i coś zaczeło jęczeć w momencie dodawania gazu.

Co Wy na to???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0300 to wypadanie zaplonów ale blad ogolny; P0304 to by byl ze na 4 cylindrze z tym ze raczej w benzynowcu a nie dieslu. Zreszta jak mialby odnotowac taki diesel ze wypada mu zaplon na danym garze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0300 to wypadanie zaplonów ale blad ogolny; P0304 to by byl ze na 4 cylindrze z tym ze raczej w benzynowcu a nie dieslu. Zreszta jak mialby odnotowac taki diesel ze wypada mu zaplon na danym garze?

Wesoł pewnie i masz rację ja tylko napisałem co mi elektryk powiedział. Czyli wypadanie zapłony na 4 cylindrze ale błąd nieaktywny czy jakoś tak. Pewnie powstał przy wymianie UPG. Zresztą po wykasowaniu i ponownym podłączeniu już go nie było więc myśle że to zagadka przeszłości :D Ale teraz się martwie co z tym ciśnieniem bo nie jestem znawcą tematu ale coś mi się wydaje że jest nie tak.

Czekam na Wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadne to mierzenie cisnienia. Nie wiadomo co ktos robil przy tym pomiarze. Jedna stop-klatka nic nie mowi. Moze ktos wcisnal wlasnie pedal gazu a moze wlasnie puscil?? Ktore jest ktore tez mamay sie domyslac. Nuby jest wymagane i faktyczne. Rozumiem ze to dolne to faktyczne a to gorne chyba wymagane chyba ze na odwrót.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Na odwrót - na dole jest wysterowanie. Turbina lekko przeładowuje. I miejmy nadzieję, że to raczej jej górne wartości doładowania!

 

Kol. Wesoł ma rację - nie wiadomo przy jakich obrotach to było robione, więc tak naprawdę poza stwierdzeniem, że turbina "dmucha" nie wiele można powiedzieć.

Przydał by się wykres pracy tej turbiny, ale skoro checków nie masz, to wszystko raczej jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello,

mechanik powiedział że te 1,39 bara to jest zadan czyli takie jakie powienno być a faktycznie przy 3000 obr. turbina miała 1,19 bara czyli troche mniej niż powinno być. Mówił coś o tych przewodach gumowych co idą do turbiny bo je wymienić bo troche już puchnął. A ja swoją drogą przeczyszcze wszystkie elektrozaworki i przewody bo troche oleju tam jest i przydało by się zajrzeć do Vacu pompy czy już olejem za bardzo nie chlapie. Jeśli by któryś z elektrozaworków padł to czy koniecznie musi wyskoczyć błąd na kompie??? Aha jeszcze kwiestia jęczęnia w trakcie dodawania gazu. Jak wymiana gum nie pomoże to chyba należało by zobaczyć uszczelke pod kolektrorem dolotowym czy nie przepuszcza bo jak wymieniałem UPG to była nowa włożona.

Pzdr. i czekam na odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności