Skocz do zawartości

Stuki z tyłu po 2 stronach


Rekomendowane odpowiedzi

@Drwal85 przy ruszaniu ci puka? Sprawdzałeś tłumik? Ja w moiej corsie znalazłem przyczynę pukania. Wjechałem na kanał. Włożyłem do bagażnika ciężar 3 osób. Przyczyną pukania było mocowanie rury które znajduje się na wysokości belki. Dodatkowo u mnie poluzowany był tłumik który właśnie przy ruszaniu tłukł się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przyczyną pukania było mocowanie rury które znajduje się na wysokości belki

 

Gdybyś czytał ten temat od początku zauważyłbyś, że tą przyczynę wyeliminowaliśmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się jeszcze raz tego pisać :)

stuka mi tylko w tedy jak jadę po jakiś nie równościach ( czy na luzie, czy na biegu ) wiadomo jak jadę szybko to stuku nie słychać za bardzo bo silniczek pracuje. Wydech sprawdzany i nic, nic nie stuka o belkę, nic nie ma luźnego. Nawet na szarpakach był sprawdzany i nic. Ruszam autem sam osobiście i też nic nie słychać. A gdy wsiądę i kulnę się na luzie z górki ( żwirowa droga nierówna ) to zaś puka z 2 stron.

 

 

Nie umie już tego inaczej opisać :)

 

Wolał bym dać komuś się przejechać i żeby sam zobaczył, ocenił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaaa no widzisz nie pomyślałem :) myślałem że to jakieś wasze skróty czegoś tam hehehe. Chcę jechać do tej Skwierzyny na ten Zlot w czerwcu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jechałem do pracy, i napotkałem się na wycięty pas asfaltu tak na 3 cm głębokości. Wjechałem na uskok na 1 biegu i przód przeszedł bez trzasku a tył walnął takim hałasem jak zawsze tylko równo po 2 stronach. Musiał bym powiedzieć mechanikowi jeszcze, żeby sprawdził te tuleje z tyłu w belce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Drwal85

Mechanik sprawdził tylne amory na stacji - i wyszło, że tylny lewy ma sprawność tylko 50% ale słyszałem ze ciężko sprawdzić zawieszenie sportowe ile ma faktyczne % sprawności?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Miechulodz

Mechanik sprawdził tylne amory na stacji - i wyszło, że tylny lewy ma sprawność tylko 50% ale słyszałem ze ciężko sprawdzić zawieszenie sportowe ile ma faktyczne % sprawności?

a może masz tak jak ja miałem w mojej CB krótka sprężyna - długi amortyzator lub na odwrót. Jak przebijałem się przez torowiska w ŁDZ to myślałem że amory do wywalenia a okazało się że sprężynki się po jakimś czasie same poskracały( czytaj znikło parę zwojów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności