Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzęgło bierze w samej górze(pod koniec puszczania).

Jadąc pod górkę deptasz w gaz,silnik zwiększa obroty a prędkość wzrasta wolniej niż powinna,albo wcale(sprzęgło ślizga)

Uruchom silnik, zaciąg ręczny, włącz 4 bieg, dodaj gazu aby silnik miał ze 3tyś.obr/min i puść dość szybko sprzęgło. Jeżeli sprzęgło jest sprawne silnik powinien zgasnąć, jeżeli obroty się tylko zmniejszą, to oznacza że ślizga.

Można wtedy spróbować podregulować,bo o ile dobrze kojarzę to w efce nie jest ono na hydraulicznym wysprzęgliku.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38329-jak-pozna%C4%87-%C5%9Blizgaj%C4%85ce-sprz%C4%99g%C5%82o/#findComment-5408
Udostępnij na innych stronach

A tym testem

nie wykończę go do reszty?

Jednorazowy test nie wykończy Ci sprzęgła.

Kiedyś na jedynce zgasiłem auto

, przy manewrowaniu

Nic wielkiego :) Każdy kursant "L" to potrafi. :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38329-jak-pozna%C4%87-%C5%9Blizgaj%C4%85ce-sprz%C4%99g%C5%82o/#findComment-5389
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności