Skocz do zawartości

przyśpieszenie vectry 90r.2,0+gaz


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

PANOWIE!!!

MAM OD 2 TYG.VECTRĘ 90R.2,0 V8+GAZ W MIARĘ DOBRYM STANIE-(CHYBA) A TAKŻE GOLFA 2 90R.1,6 BENZYNA (bez gazu)-dobry stan.

ZROBILIŚMY PRÓBĘ NA PRZYŚPIESZENIE Z MIEJSCA.BRAT WSIADŁ W GOLFA A JA W VECTRĘ,NO I NIESTETY O ZGROZO VECTRA I ZOSTAŁA W TYLE.DLACZEGO???SKORO MA WIEKSZY I MOCNIEJSZY SILNIK???z góry mówię ,że nie jestem kiepskim kierowcą-często się ścigam(nocą po ulicach-oczywiście bezpiecznie dla wszystkich).

KIEDYŚ ZDAŻYŁO MI SIĘ ODSADZIĆ GOLFEM ,VECTRĘ A GT.

OGÓLNIE MOJA VECTRA JEST STANIE DOBRYM,CHODŻ TROSZKĘ JAKBY ZAMÓLONA W PORÓWNANIU Z GOLFEM.

POZDRAWIAM,REGEMEN :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regeman,mozesz mi wytlumaczyc dlaczego urzadzacie takie bezsensowne wyscigi autami ,ktore sluza do przemieszczania sie z a do b? sory ale czy jakiekolwiek duszenie w 16letnie 1.6 czy 2.0 i to z gazem ma jakis sens...moze kogos uraze,jednak wszyscy pseudo tuningowcy,co strasza ludzi tymi swoimi tlumnikami i groznym spojrzeniem spod brewek z allegro powinni np.obejrzec to ponizej i przemyslec gdzie jest ich miejsce.pozdrawiam i sory jak kogos obrazilem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega, nikogo nie obraziłeś, przynajmniej nie mnie 8)

Tymi linkami znów obudziłeś moje marzenia ;(

Tak nawiasem mówiąc, to tych gliniarzy bym corsą też zostawił 8)

Jakoś cienkie przyspieszenie mieli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous