Skocz do zawartości

brak mocy - specyficzne zachowanie auta


Gość esol3

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

Wiem że temat był przerabiany - na pewno ktoś się odezwie by tak powiedzieć ale...

otóż... standardowo moja Zośka straciła moc... dochodzi do 2300 obrotów i zaczyna się krztusić niestabilnie pracuje 2500 nie przekracza nawet na biegu jałowym

podłączyłem pod kompa by zaczytać błędy i błędów nie ma...

sprawdziłem wszystkie wężyki od powietrza przy zaworkach itd wydają się być dobre...

EGR przeczyściłem chodzi luźno... nie był nawet za bardzo zasyfiony...

odłączyłem przepływkę i też nie ma różnicy...

Związku z tym mam prośbę poradźcie co robić...

Może coś robię nie tak. może szukam nie tam gdzie powinienem...

Forum oczywiście przeczytałem wzdłuż i w szerz...

Może ktoś miał podobny przypadek...

z góry dziękuje...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz-sz

U mnie przy podobnym problemie i również braku błędów problemem okazała się przepustnica.

Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Czy coś się działo w temacie, jakaś naprawa pomogła? Bo ja mam ostatnio podobnie jak w opisie, raz nie załącza się turbina ani na jałowym ani w jeździe a następnym razem działa... nie zapala się przy tym żadna kontrolka. Raczej nic nie przymarzło, a czy mogło coś się przytkać czy jak, że to tak losowo się dzieje, ale nie było by żadnej kontrolki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy coś się działo w temacie, jakaś naprawa pomogła? Bo ja mam ostatnio podobnie jak w opisie, raz nie załącza się turbina ani na jałowym ani w jeździe a następnym razem działa... nie zapala się przy tym żadna kontrolka. Raczej nic nie przymarzło, a czy mogło coś się przytkać czy jak, że to tak losowo się dzieje, ale nie było by żadnej kontrolki?

Wepnij sie wakuometrem między siłownik trubiny a elektrozawór wężyk z zegarem wyprowadź na zewnątrz i przymocuj go do pióra wycieraczki i poobserwuj wskazania podczas jazdy gdy uruchomi sie turbo a kiedy powinno sie uruchomić a nie zrobiła tego czy jest wtedy dobre podciśnienie lub go brak a wszystko związane jest z podciśnieniem bo brak błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa bądź nie zobaczymy.

Zamień elektrozaworki ten dolny koło akumulatora z tym od turbiny powinno wszystko wrócić do normy czasami a raczej w większości pomaga taka zamiana aha i nie słuchaj jak Ci będą pisali że tak się nie robi sratatata.

Otwórz maskę zamień miejscami i.....

Pozdrawiam.

Jak nie pomoże pisz poradzimy.

I nie będę Ci tu wypisywał tematów z innych forów albo wklejał schematów o pierdołach bo najważniejsze jest to że ktoś już tego doświadczył i to co opisuje wyżej pomogło w 100%.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności