Skocz do zawartości

Dwa pytania: obroty na jałowym biegu, uciekający gaz


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, jak pisałem mam dwie sprawy które mnie interesują. Pierwsza jest związana z biegiem jałowym i jego prędkością obrotową. Mam wrażenie że jak jeżdżę na gazie i wyluzuję bieg lub zatrzymuję się to wskazówka obrotomierza opada nawet do ok 500 onr/min, a czasami jest 1000 obr/min. Przy tej pierwszej prędkości czuję ze auto całe chodzi (może jestem za bardzi przewrażliwiony). czy to normalne w gazie?;)

Druga sprawa jest już stricte związana z gazem. Byłem na przeglądzie technicznym i gościu mi pomierzył jakiś gazomierzem butle parownik przewody i w parowniku jest taki otwórz. Przykładając tam ten czujnik zaczął pipkać czyli ulatniał się gaz, facet mówił mi że troszkę ucieka gaz i poinformował żebym podczas regulacji gazu powiedział że jest taka sytuacja, i tak własnie zrobiłem. Praconik stacji gazowej powiedział mi że takie przyżądy sa do du.....y i że jak troszkę ucieka gaz membranami (a w zasadzie tym otworem w obudowie) to się nic nie dzieje. Wy również tak myślicie???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jeśli chodzi o dolot to mam cos takiego zrobione że zdjęty jest przewód łączący filt powietrz i chodnice ( nie wiem czy to odpowiednie fachowo tłumecze ale nie znam się na samochodach, dlatego zasięgam interesujących mnie informacji na forum). A może masz jakiś pomysła na dolot lepszy, moze się przez to poprawią obroty na jałowym biegu http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy gazie dolot nie może brać powietrza z przodu.

Ja kupiłem sobie rurę od ogrzewania z polda, dołączyłem do filtra i wygiąłem w bok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że jak jeżdżę na gazie i wyluzuję bieg lub zatrzymuję się to wskazówka obrotomierza opada nawet do ok 500 onr/min, a czasami jest 1000 obr/min.

U mnie występuje to samo, walcze z tym od dłuższego czasu, żadnej poprawy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Primo gaz nie może się nigdzie ulatniać i niech PAn magik nie gada głupot bo gdyby mi takie rewelacje sprzedał to bym mu wsadził rurke z gazem w d...

Nie może być ubytku gazu nigdzie , chcesz sfajczyć autko ??

Due - falujące obroty to zalezy jeszcze od instalki, jak masz najprostśżą na podciśnienie to trzeba ją wyregulować sprawdzić przewody wys nap.

JAk masz na emulatorze to sprawa jest deko barziej skomplikowana, powina być dobrze wyregulowana, tak jak koledzy mówili dolot powietrza nie może być bezpośrednio nastawiony na wpadające z zewnątrz powietrze bo silnik będzie gasł na jałowym albo podczas redukcji.

Sprawdż krokowy i sonde labda jeżeli masz gaz już długo jak dopiero założony to podstawą są dobre przewody i kopułka oraz palec o ile taki posiadasz.

Jak masz nową inst to gazownik spaprał robote niech zakasa rękawy i złoży wszystko do kupy aby działało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności