Gość dudiwm Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Mam uszkodzone klapy wirowe w kolektorze ssącym,nie pracują zatarly się.Mam namiary na gościa ktory to regeneruje Jabolkg.Mam pytanie może ktoś regenerował u niego albo moze gdzie indziej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tajga Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Regenerowałam u niego kolektor i zaślepiałam EGR już blisko rok temu, wszystko jest ok, auto jeździ o wiele lepiej niż przed zabiegiem. Także myślę, że możesz spokojnie jechać i działać w tym temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-372298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudiwm Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Mam dylemat bo czytałem o nim ze solidyn gość ale regeneracja kosztuje z przesyłką 500 zeta a nowy kolektor 850 zeta i to jest kolektor ktory ma zmodyfikowane klapy wirowe i dają 2 lata gwarancj,a mam zamiar pare lat pojezdzic to zdecyduje sie na nowy.Mozna calkie zaslepić egr w naszych silnikach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-372341 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Mozna calkie zaslepić egr w naszych silnikach? Wiem że na pewno nie można jak masz DPF, ale częściowo zaślepiają w silnikach bez filtra ale robili to w alfach (te same silniki).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-372647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 fiat na poludniu europy stosuje dodatkowe uszczelki pod egr, powodujac ze nie zamyka sie on calkowicie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-372649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jabolkg Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Mam dylemat bo czytałem o nim ze solidyn gość ale regeneracja kosztuje z przesyłką 500 zeta a nowy kolektor 850 zeta i to jest kolektor ktory ma zmodyfikowane klapy wirowe i dają 2 lata gwarancj,a mam zamiar pare lat pojezdzic to zdecyduje sie na nowy.Mozna calkie zaslepić egr w naszych silnikach? Tylko weź pod uwagę, że nowe kolektory nadal nie mają załatwionej wady polegającej na spadaniu listwy a dwuletnia gwarancja to fikcja ponieważ uszkodzenie wynika zawsze z winy użytkownika, syf w kolektorze, który się zbiera zaciera klapy i cały układ staje. W sobotę jeden z moich zaprzyjaźnionych warsztatów wymieniał poliftowy kolektor, który przejechał zaledwie 57 tys km, Tajga również miała kolektor poliftowy (pozdrawiam ), który również padł dlatego znalazła się u mnie. Jeśli zamierzasz pojeździć samochodem dłużej to niezależnie co byś nie wybrał dla zachowania kolektora w stanie idealnym najlepiej było by go co jakieś 20tys km demontować i czyścić. EGR całkowicie nie zaślepisz, tylko częściowa zaślepka z otworami, chyba że szarpniesz się na modyfikację softu u jakiegoś tunera wtedy polecam za jednym zamachem wywalenie EGRa, DPFa i dodanie kilkunastu koników Nawet nie wiedziałem, że mam tu konto   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-390001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztofkos Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Dołącze się do tematu. Nie wiem czy nowe kolektory mają rozwiązany problem z klapami, ale moja Vectra od nowości ma przejechane 171 tys (2008 rok) i jak narazie działają bezproblemowo, więc mogę twierdzić, że kolektor poprawili,a może ja mam takie szczęście Edytowane 28 Listopada 2011 przez zbyszek670 usunąłem cytowanie ostatniego postu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-403816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) Z tego co pisał Jabolkg w nowym też niestety padają, raz szybciej a raz wolniej. Nie ma reguły. Edytowane 28 Listopada 2011 przez zbyszek670 usunąłem cytowanie ostatniego postu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-403968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej763 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie wiem jak wy ale uważam że za regeneracje klap wirowych to za wysoka cena po zdemontowaniu kolektora pojechałem do tokarza i powiedział że dorobi te plastikowe części jak to nazwał ślizgi żeby lepiej chodziło tylko musi pomyśleć nad materiałem koszt około 50-100zł robocizna plus materiał . Może kotś z was próbował swoich doświadczeń Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-415564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ponoć te ślizgi dostaniesz w ASO za parę zeta no chyba że zdobędziesz lepszy materiał aby się nie wycierały. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/#findComment-415771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.