Skocz do zawartości

Kolektor i klapy wirowe


Gość dudiwm

Rekomendowane odpowiedzi

Przed korektą ( bo mi zaniżał ) miałem 0,3 - 0,4, teraz mam 0,5 - 0,6. Oczywiście bez klimy.

 

Wpisz sobie w google "kolektor z19dth" , możesz sobie pooglądać w miarę dokładnie jak on wygląda.

Edytowane przez radmax

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dlatego jedna bo pewnie ma największy luz. Ja zazwyczaj widziałem najbardziej zapocone pierwsze od strony kierowcy bo są najbliżej rury dolotowej. Co do spalania chwilowego klapy nic nie mają wspólego. Mają za zadanie wydajniej spalać paliwo na niskich obrotach co napewno delikatnie przekłada się na ogólne spalanie. Do mnie to jednak nie przemawia. Szkoda kasy na wymiane. Po ilu km Taka moja opinia. Okres zwrotu kosztów wymiany w stosunku do zysku na spalaniu ( przy założeniu że jeździmy 30000km/rok) nie bedzie mniejszy niż 2 lata.

Edytowane przez popencjusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec wymienilem te badziewia na listwie co ruszaja tymi klapkami z plastikowych ktore były wyrobine na wykonane z mosiadzu czas pracy 20min efekt taki że wyszystko pracuje jak nalezy i powinno troche pochodzic i plusem jest to ze teraz ta listwa jest ciezsza wiec nie bedzie juz chciala tak latwo spasc. Nastepnie chce sie zabrac za egr ale za cholere nie moge sie dobrac do tej dolnej sruby efekt taki ze spadł mi trox gdzies na silnik i tam lezy wiec skrecilem z powrotem i plan czyszczenia i zaslepiania egr uległ w gruzach :> . Mam tylko jeden dylemat dac otwory czy nie bo nie posiadam dpf-u a czytajac temat o egr 70 podstron to az glowa mnie rozbolala jedni mowia ze bez otworow inni ze wiercic a jeszcze inni ze najlepiej odlaczyc wtyczke a o srednicy otworów juz nawet nie bede sie rozpisywał dlatego powiedzcie koledzy jak to jest z tym egr-em.

Edytowane przez WoW

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz pojeździć to tylko programowe wyłączenie wchodzi w grę. Całkowite zaślepienie nic nie da bo wywali błąd. Za dużo zrobiłem już km żeby inwestować w ten zabieg (podobno wyłączenie kosztuje ok 300zł). Jak kupię następne auto to na pewno wyłączę. Do śruby dolnej trzeba użyć (z tych czterech) małej grzechotki i przedłużki.

Edytowane przez popencjusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności