Gość andrzej763 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 No a ja przed chwila natknalem sie na strone jabolkg i wyslalem zapytanie o cene ale widze, ze juz wszystko jasne. No duzo i na pewno rowniez bede szukal innego rozwiazania czy te gumki z ASO i jest jakies dorazne rozwiazanie problemu ? [/quote Przeczytaj sobie post 16 i 17 będziesz miał odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-419351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarogrochu Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Tak i te gumki mają numer producenta 58 50 765 a koszt to około 4 zeta za sztukę. Chyba nie... pod tym numerem w ASO zaproponowali mi gumki ale do osłony silnika - a to powiedzieli że cały kolektor do kupna...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-428444 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarogrochu Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jestem po wymianie kolektora od kolegi Jabola... oto wnioski: - spalanie na kompie po pierwszych 300 km spadlo o 1,6 l (wedlug kompa - ale sadzac po dystansie tak bedzie - czekam na tankowanie) - przy niedawnej fali mrozow dlugie chechlanie po nocy na mrozie zanim odpalila maszyna (extrator troche pomogl ale niewiele) wczoraj rano specjalnie poszedlem o 6 rano odpalic bo stala 2 dni a bylo -10 efekt - odpalila od strzala i zadnej nierownej pracy - zrestartowalem sterownik teraz czekam na tankowanie i efekty finalne w postaci jeszcze mniejszego spalania - gosc ktory wymienial in-car rybnik spoko - cale 3 godziny mu to zajelo... - polecam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-431713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patryk_hrabia Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Witam , pozwolicie że się podłącze. Mam pytanie czy pomoże coś samo wyczyszczenie kolektora i ponowne założenie prowadnicy widoczniej od góry silnika, zauważyłem że owa prowadnica spadła, a mechank mówi że wytarczy to wyczyścić i ponownie założyć. Jak myślicie jest to gra warta świeczki czy lepiej odrazu nowy koletor założyć? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-455555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Założenie prowadnicy nic nie da, i tak zaraz spadnie. Tylko regeneracja lub wymiana na nowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-455709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Założenie prowadnicy nic nie da, i tak zaraz spadnie. Tylko regeneracja lub wymiana na nowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-455710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WoW Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Mam pytanie bo umnie listwa co powinna ruszac tymi klapami lezy sobie na kolektorze teraz nie wiem czy mozna z tym jezdzic czy koniecznie trzeba to naprawiac?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-504833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 no w końcu wartałoby to naprawić, ale jakiś czas można na tym jeździć IMHO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-504839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WoW Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 kupilem ten samochod 5 dni temu niby dobrze jezdzi . Może orientujesz sie dużo roboty jest przy tym bo widzialem na ebay mozna kupic 4 sztuki jakis kapsli z nakretkami cos takiego do naprawy tego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-504856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) pewnie do zaślepienia dziur po klapach. Ja mam zablokowane w pozycji otwartej. Zrobiłem już tak ponad 100000km i nie widzę żadnej różnicy. Zaznaczam że mam tak w dwóch autach z tym silnikiem (jeden z dpf). Kolega się podjarał że jak wymieni to zniknie turbo-dziura. Wymienił i dalej to samo. Nowy czujnik ciśnienia, nowy przepływomierz i EGR i dalej to samo. Turbina po wykresach też nie odbiega od normy. Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zawór sterujący ciśnieniem paliwa ale szkoda kasy by tak w ciemno sprawdzać. Tym bardziej że auto w ogóle nie kopci. Dał sobie z tym spokój. Edytowane 23 Października 2013 przez popencjusz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/3/#findComment-504865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.