Gość radmax Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 (edytowane) Przed korektą ( bo mi zaniżał ) miałem 0,3 - 0,4, teraz mam 0,5 - 0,6. Oczywiście bez klimy. Wpisz sobie w google "kolektor z19dth" , możesz sobie pooglądać w miarę dokładnie jak on wygląda. Edytowane 24 Października 2013 przez radmax   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WoW Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Dzieki bo podobno jak nie dzialaja te klapy to spalanie jest wieksze umnie jest tak jak u ciebie 0,5-0,6 chyba ze u ciebie tez nie dzialaja albo umnie tez trzeba korekte .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 U mnie spadła listwa niedawno więc na razie będę je blokował silikonem. Co do spalania to skorygowałem sobie na + op-comem bo komputer mi zaniżał względem dystrybutora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 (edytowane) Dlatego jedna bo pewnie ma największy luz. Ja zazwyczaj widziałem najbardziej zapocone pierwsze od strony kierowcy bo są najbliżej rury dolotowej. Co do spalania chwilowego klapy nic nie mają wspólego. Mają za zadanie wydajniej spalać paliwo na niskich obrotach co napewno delikatnie przekłada się na ogólne spalanie. Do mnie to jednak nie przemawia. Szkoda kasy na wymiane. Po ilu km Taka moja opinia. Okres zwrotu kosztów wymiany w stosunku do zysku na spalaniu ( przy założeniu że jeździmy 30000km/rok) nie bedzie mniejszy niż 2 lata. Edytowane 25 Października 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 spalanie na postoju masz prawidłowe .. miałem dokładnie takie samo .. ok. 0,5 - 0,6 l/h   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WoW Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 (edytowane) Wiec wymienilem te badziewia na listwie co ruszaja tymi klapkami z plastikowych ktore były wyrobine na wykonane z mosiadzu czas pracy 20min efekt taki że wyszystko pracuje jak nalezy i powinno troche pochodzic i plusem jest to ze teraz ta listwa jest ciezsza wiec nie bedzie juz chciala tak latwo spasc. Nastepnie chce sie zabrac za egr ale za cholere nie moge sie dobrac do tej dolnej sruby efekt taki ze spadł mi trox gdzies na silnik i tam lezy wiec skrecilem z powrotem i plan czyszczenia i zaslepiania egr uległ w gruzach . Mam tylko jeden dylemat dac otwory czy nie bo nie posiadam dpf-u a czytajac temat o egr 70 podstron to az glowa mnie rozbolala jedni mowia ze bez otworow inni ze wiercic a jeszcze inni ze najlepiej odlaczyc wtyczke a o srednicy otworów juz nawet nie bede sie rozpisywał dlatego powiedzcie koledzy jak to jest z tym egr-em. Edytowane 26 Października 2013 przez WoW   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 (edytowane) jeśli chcesz pojeździć to tylko programowe wyłączenie wchodzi w grę. Całkowite zaślepienie nic nie da bo wywali błąd. Za dużo zrobiłem już km żeby inwestować w ten zabieg (podobno wyłączenie kosztuje ok 300zł). Jak kupię następne auto to na pewno wyłączę. Do śruby dolnej trzeba użyć (z tych czterech) małej grzechotki i przedłużki. Edytowane 29 Października 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Klapy zablokowane, samochód zbiera się dobrze i wydaje mi sie, że silnik zagrzewa się nieco szybciej i wyzej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 przede wszystkim dostaje równą masę powietrza do każdego z cylindów ponieważ każdy przelot ma teraz taką samą średnicę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 No oprócz trzeciego, musiałbym zdjąć cięgno od nastawnika ale chyba nie warto się bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/5/#findComment-505957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.