Skocz do zawartości

Kolektor i klapy wirowe


Rekomendowane odpowiedzi

Gość andrzej763

Napiszcie mi jak jest, wymieniłem swój już drugi kolektor (pierwszy od nowości wytrzymał 150tyś , drugi 210tyś ) i kupiłem nowy trzeci i okazało się że pierwsza klapa po wciśnięciu gazu podnosi się do góry i ucieka ciśnienie ( jest nieszczelność co skutkuje błędem ) jest po prostu źle wprasowana lub wklejona . Z racji tego żeby się nie użerać z reklamacją (bo biorę pod uwagę że mi nie uwzględnią i brak mojego czasu na tę zabawę) zastanawiam się nad wklejeniem na nowo samemu tylko nie wiem jak jest oryginalnie (wprasowana czy wklejona) Proszę o odpowiedź od chłopaków co to rozbierali lub jakieś zdjęcie jak ta klapa wygląda po wyciągnięciu . Pozdrawiam

Edytowane przez andrzej763

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/7/#findComment-654669
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie może opowiem o swoim problemie z klapami.

Spadła listwa sterująca auto podczas jazdy pod górkę na równych obrotach znacznie tracił moc i przerywał silnik.

Oddałem auto do magica który wpiął kompa wykasował egr i klapy oraz je otworzył i zablokował auto śmiga już 20 tyś km i nic się nie dzieje cały koszt z podniesieniem mocy do 180 km 600 zł bez rozbierania i wymontowywania kolektora.
On ma vectre c i już w swojej ma to od 100000 zrobione i nic się nie dzieje :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/7/#findComment-655559
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. Podczepię się do tematu, bo u mnie problem wyglądał następująco, auto traciło moc ja się rozgrzał silnik, max 3 tysie na obrotach, potem odzyskiwał i po chwili znowu tracił. Aż pewnego dnia odpalam auto a on więcej nie dał niż 1800 obrotów. Laweta, mechanik i diagnoza, urwana klapka w kolektorze, i czujnik położenia rozrządu czy wałka rozrządu ( nie pamiętam). Więc zadaje mi pytacie, nowy kolektor czy zaślepiamy. Wiadomo na co padło, zaślepiać :). Ale teraz jest moje małe pytanko bo chyba mechanik chce mnie wy*****ć. Bo mówi że nie wiadomo gdzie ta łopatka jest, czy gdzieś nie w silniku i że nie wie jeszcze ile to będzie kosztowało. Czy taka łopatka może dostać się do silnika? (mój silnik to 1,9 cdti 150KM)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/7/#findComment-669429
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności