Gość andrzej763 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Napiszcie mi jak jest, wymieniłem swój już drugi kolektor (pierwszy od nowości wytrzymał 150tyś , drugi 210tyś ) i kupiłem nowy trzeci i okazało się że pierwsza klapa po wciśnięciu gazu podnosi się do góry i ucieka ciśnienie ( jest nieszczelność co skutkuje błędem ) jest po prostu źle wprasowana lub wklejona . Z racji tego żeby się nie użerać z reklamacją (bo biorę pod uwagę że mi nie uwzględnią i brak mojego czasu na tę zabawę) zastanawiam się nad wklejeniem na nowo samemu tylko nie wiem jak jest oryginalnie (wprasowana czy wklejona) Proszę o odpowiedź od chłopaków co to rozbierali lub jakieś zdjęcie jak ta klapa wygląda po wyciągnięciu . Pozdrawiam Edytowane 5 Grudnia 2016 przez andrzej763   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/7/#findComment-654669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Signum06 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Panowie może opowiem o swoim problemie z klapami. Spadła listwa sterująca auto podczas jazdy pod górkę na równych obrotach znacznie tracił moc i przerywał silnik. Oddałem auto do magica który wpiął kompa wykasował egr i klapy oraz je otworzył i zablokował auto śmiga już 20 tyś km i nic się nie dzieje cały koszt z podniesieniem mocy do 180 km 600 zł bez rozbierania i wymontowywania kolektora.On ma vectre c i już w swojej ma to od 100000 zrobione i nic się nie dzieje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/7/#findComment-655559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ario Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam. Podczepię się do tematu, bo u mnie problem wyglądał następująco, auto traciło moc ja się rozgrzał silnik, max 3 tysie na obrotach, potem odzyskiwał i po chwili znowu tracił. Aż pewnego dnia odpalam auto a on więcej nie dał niż 1800 obrotów. Laweta, mechanik i diagnoza, urwana klapka w kolektorze, i czujnik położenia rozrządu czy wałka rozrządu ( nie pamiętam). Więc zadaje mi pytacie, nowy kolektor czy zaślepiamy. Wiadomo na co padło, zaślepiać . Ale teraz jest moje małe pytanko bo chyba mechanik chce mnie wy*****ć. Bo mówi że nie wiadomo gdzie ta łopatka jest, czy gdzieś nie w silniku i że nie wie jeszcze ile to będzie kosztowało. Czy taka łopatka może dostać się do silnika? (mój silnik to 1,9 cdti 150KM)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39568-kolektor-i-klapy-wirowe/page/7/#findComment-669429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.