Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Artur1981

Witam

W mojej Astrze 1.7 Dti Ubywa Płynu chłodniczego oraz sa w nim ślady oleju,znalazłem dużo postów na ten temat że to UPG, chłodnica oleju, i co obstawiam: oringi na wtryskiwaczach (trawersy).

Autko miałem u mechanika który zrobił test na szczelność uszczelki i stwierdził że jest ok sprawdził wszystkie możliwe wycieki płynu i nic nie znalazł i tak dalej jeżdze z tą usterką a ostatnimi czasy auto po kilku godzinnym postoju nie chce odpalać trzeba długo kręcić po kilka razy aż załapie ,po odpaleniu juz pali normalnie aż do kilku godzinnego postoju i to samo zaznacze że temperatura na dworze plusowa a wcześniej przy -20 palił na dotyk.Czy te trzy rzeczy tj: ubytek płynu,olej w płynie oraz ciężkie odpalanie maja coś ze sobą wspólnego i czy traversy to to samo co oringi i czy mogą one to powodować?

 

Ręce mi już opadaja pomóżcie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39588-ci%C4%99%C5%BCko-odpalaubytki-p%C5%82ynu/
Udostępnij na innych stronach

zwalił bym głowicę i sprawdził uszczelkę

TU CYTAT Z INNEGO FORUM ,PODZIĘKOWANIA DLA AUTORA

H,Łajszczak z ZAFIRA KLUB

,,trawersy to są elementy które dociskają i mocują wtryskiwacze w głowicy,w środku trawersów jest kanał przez który jest dostarczane paliwo do wtryskiwacza.Pomiędzy wtryskiwaczami a trawersami są uszczelki które uszkodzone powodują zapowietrzanie się układu paliwowego i dostawanie się oleju do paliwa.Jak uszczelnienie się uszkodzi to paliwo zaczyna być zabarwione na czarno od oleju..,,

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39588-ci%C4%99%C5%BCko-odpalaubytki-p%C5%82ynu/#findComment-372229
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur1981

teraz to już moja Asia wcale nie odpala wczoraj próbowałem odpalić kręciłem kilka razy i coś zazgrzytało rozładował sie aku naładowałem i dziś po próbie odpalenia rzrusznik tak jakby cyknoł i dalej nie kręci tak jakby coś go trzymało na środe jestem umówiony z mechanikiem ktory musi przyjechać do mnie gdyż nie mam lawety a nie chce próbować auta palić na zaciąg aby nic więcej sie nie zepsuło.Jestem ciekaw czy to coś z alternatorem czy coś innego mam już po mału dość tego autka jak cały czas wszystko było oki tak teraz ciągle coś nie tak.

 

Dodam że próbowałem odczytać błędy metodą hamulca i gazu i o dziwo wtedy kontrolka zaczyna cały czas migać.A gdy nie próbuje odczytać błędów to po przekręceniu kluczyka po chwili gaśnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39588-ci%C4%99%C5%BCko-odpalaubytki-p%C5%82ynu/#findComment-372494
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności