Skocz do zawartości

Problem z przyspieszeniem


Gość peczek6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu nowy i zaczynam przygodę z oplem Signum .Jakiś czas temu kupiłem sobie to auto rok 2006 1.9 CDTI 150 km Od jakiegoś tygodni zauważalnym ze coś jest nie tak z przyspieszeniem. Praktycznie w ogóle się nie zbiera. Dopiero jak obroty wejdą na 2000 to dostaje mocy i wyrywa do przodu. Co to może być . Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peczek6 to uzyj forum - poszukaj, jest troche na ten temat.

a dokladnie poczytaj najpierw o klapach wirowych, jedz na kompa i sprawdz poprawnosc ich dzialania. masz auto z 2006 roku, tzn jeszcze ze starym modelem klap wirowych, relatywnie czesto psujacym sie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peczek6 to uzyj forum - poszukaj, jest troche na ten temat.

a dokladnie poczytaj najpierw o klapach wirowych, jedz na kompa i sprawdz poprawnosc ich dzialania.

 

Dokładnie tak. Klapy, EGR...

 

 

masz auto z 2006 roku, tzn jeszcze ze starym modelem klap wirowych, relatywnie czesto psujacym sie...

 

2006 to chyba już polift z nowymi klapami ale może się mylę ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2006 to chyba już polift

z tego co mi wiadomo to poprawiona konstrukcja klap wirowych w silniku pojawila sie w polowie 2007...

 

Masz rację, też właśnie to sprawdziłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem taki sam obiaw jak ty jezdilem na komputer i nic autko czysciutkie bez zadnej usterki,az wkoncu zaplila mi sie kontrolka od spalin i wyszlo szydlo z worka egr do wyczyszczenia i najwazniejsze nie pracujace klapy wirowe w kolektorze ssącym.U mnie nie było wogole cięgła ktore sterują klapami i nie wiem dlaczego(auto kupione w niemczech i serwisowane w oplu?????) Pomijając cięgło to klapy mają bardzo duże luzy a sam kolektor po wyjeciu zawalony nagarem.Są dwa wyjscia regeneracja(kosz okolo 500 zeta) albo nowy kolektor (koszt z przesyłką 850 zeta) nowy ma 2 lata gwarancj i jest ulepszony niz ten stary.Dzisiaj odbieram autko od mechanika i zobaczymy jak teraz bedzie śmigać. A żeby wymienić kolektor to trzeba prawie pół silnika rozebrać włącznie z rozrządem zabawy jest,ale mam nadzieja ze to będzie koniec problemu z mocą.Ja kupilem nowy bo nowy to nowy.

 

 

**

Zapomnialem tam napisać ja kupilem nowy kolektor rożnica 300 zeta a nowy to nowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic podjadę do mechanika zobaczymy co on mi powie widzę ze na kompa nie ma co jechać jak i tak nic nie pokaże

 

dudiwm daj znać jak odbierzesz auto od mechanika jak się sprawuje i ile cie ta cala zabawa wyniosła pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności