Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fistaszek

Witam.

Poza wieloma wcześniejszymi usterkami, miałem ostatnio problem z falującymi obrotami i szarpaniem. Poczytałem trochę i po kilku testach doszedłem do tego, że jest zepsuty czujnik położenia przepustnicy. Komputer potwierdził - błąd p0510 - usterka czujnika położenia przepustnicy.

Po wymianie czujnika błąd p0510 nadal siedzi i doszły mi jeszcze: p0320 - usterka obwodu wejścia prędkości silnika dla rozdzielacza/zapłonu; p0138 - wysokie napięcie czujnik o2 (bank 1 czujnik 2); p0108 - wysoki sygnał wejściowy czujnik ciśnienia absol. kolektora/ciśnienia atmosferycznego.

O co tu chodzi?

 

Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39702-b%C5%82%C4%99dy-p0510p0320p0138p0108/
Udostępnij na innych stronach

Gość asterix27

Jeżeli wymieniłeś czujnik położenia przepustnicy, skasowałeś błąd a on ponownie się pojawia to są jeszcze 3 możliwości:

 

1. Nowy czujnik jest do niczego

2. Usterka w okablowaniu

3. Padnięty sterownik - to najbardziej prawdopodobne niestety.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39702-b%C5%82%C4%99dy-p0510p0320p0138p0108/#findComment-372937
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności