Gość karas Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 zdejmuj głowicę i prędziutko ja naprawiaj bo nieszczelną masz i tyle. Poczytaj o tulejach, UPG raczej masz dobrą, tylko głowica nie trzyma szczelności w "słabych punktach", tj. na tych nieszczęsnych tulejkach. Pozdrawiam! poweim tak... byłem w ASO, byłem u kilku innych mechaników, speców od Opla i wszyscy zgłupieli. Auto pali, jeździ, moc ok, żadnych objawów (nawet problem z świecami znikł). nie mam pojęcia co robić.... Przecież nie mam auta z kosmosu Marceli a powiedz mi tak plus minus, jeżeli Twoja teza się sprawdza, na jakiego rzędu koszty musze być przygotowany....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39797-ropa-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/2/#findComment-374562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 JA w Lodzi za sprawdzenie i splanowanie głowicy zapłaciłem 120zł(samo planowanie 50zł), uszczelka pod głowice koszt około 100zł + robocizna...z 200zł. Tyle że ja mam astre 1.7d 92 r. więc ty karasie możesz zapłacić więcej. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39797-ropa-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/2/#findComment-374615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Ta naprawa to naprawdę spory wydatek, jednak wszystko zależy od stanu silnika. Ja wydałem sporo, bo to auto ma jeszcze sporo pojeździć bezawaryjnie. Zainwestowałem więc w remont kapitalny (no prawie kapitalny), a wszystko przez błędy poprzednich mechaników. Możliwe , że zmieścisz się w 1500zł, ale bez dobrego mechanika, który zna się na tym silniku i perfekcyjnego zakładu regenerującego silniki nie zaryzykowałbym tej naprawy. U mnie materiały 1700, robocizna to drugie tyle (regeneracja plus wymont-zamont silnika wraz z osprzętem). Możesz spróbować wersji "LIGHT" tj. zdjąć głowicę wymontować tuleje, założyć nowe oringi, a głowicę TYLKO splanować (jak to się mówi-liznąć), potem poskręcać wszystko do kupy.koszty pewnie do 1000zł. Jest ryzyko, jest zabawa- tak mówił mój trener! Powodzenia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39797-ropa-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/2/#findComment-374783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość travis999 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Mam podobną sytuacje , tylko że u mnie w zbiorniczku wiem że zbiera cie olej a nie ropa. Mam podejrzenia że to może być głowica albo chłodniczka oleju może być nieszczelna. Do końca tego nie wiem ale czyściłem już zbiorniczek kilka razy i nadal jest to samo. Zrobiłem na takim stanie już 10 rys i nic narazie się nie dzieje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39797-ropa-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/2/#findComment-374962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.