Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość predator70

Po zaślepieniu zaworu EGR pełną zaślepką kontrolkasię nie pali,wymieniony czujnik temp.silnika do ECU silnik ma lepszego kopa ale mimo to przerywa przy rozgrzanym silniku ,krokowiec czyszczony,przepustnica napięcie na zaworze egr i przepływki prawidłowe ale przy biegu jałowym jak silnik jest rozgrzany od czasu do czasu jest jakby przydławienie obrotów na moment. jeszcze jedno świece sprawdzone i kable i pytanie czy po odłączeniu wtyczki od przepływki silnik powinien zgasnąć czy nie,bo jak 2 dni temu odłączyłem to mi zgasł a po przedmuchaniu jej teraz odłączając nie gaśnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39855-brak-mocy-i-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powinien zgasnąć ponieważ przy odłączonej przepływce ECU nie dostaje informacji o ilości powietrza, więc jest problem z mieszanką, no i jak odłączysz przepływke to wywala się błąd, co prawda nic się nie stanie ale przy najbliższej diagnostyce tech'em należy go usunąć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39855-brak-mocy-i-szarpie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-373933
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności