Skocz do zawartości

Szarpanie przy zmianie biegów.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

głupie pytanie nr.1: co to jest lewe powietrze?? mam podobny problem z szarpaniem przy zmianie biegów. tzn. jak zmieniam biegi w zakresie obrotów do 3000 to delikatnie szarpie przy wrzucanie wyzszego biegu. jak przeciagne pow. 3000 obrotów to juz nie. niestety jazda po wawie nie pozwala na takie obroty bo najwyzej do 3-go biegu bym doszedł :mrgreen:. mam astre G 2.0 16V (136KM) + LPG sekw. (zarówno na PB jak i LPG jest tak samo).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy da sie jakos podciągnąć sprzegło w tigrze 1.4 16v

Jak masz już cienkie, to się nie da.Chyba, że coś z linką się dzieje, spróbuj ją skręcić o 2-3 zwoje gwintu.

Jeśli pomoże, to proponuję wymianę linki, jakiś tydziń temu to przeżywałem, linka powiedziała papa i się zerwała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Astre 1.6 16V silnik x16XEL.

Mam podobne problemy. Obroty mi się wahają, elektryk podkręcał obroty ale to nic nie dawało, obroty dalej skaczą i wracają do takich samych jak przed podkreceniem. Ponadto komputer nie wykazuje żadnych błędów. Gdy nei dodaje gazu samochód jedzie i obroty utrzymują się na ok 500, obojętnie czy to 2 czy 3 bieg. Brakuje mocy w tym samochodzie. Podczas jazdy często szarpie, gdy dodaje gazu to z początku tak jakby nic, a po dojściu do ok 2500 samochód startuje jakby mu ktoś kopa dał. Do tego elektryka już nie pójdę bo się g... zna. Wcześniej nie zauważył, że wężyk był urwany, jestem laikiem ale to sam znalazłem.Co to za problem, proszę pomóżcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wyeliminowania lewego powietrza.

Ok, ale od czego zacząć? W czym sprawdzać? jak pisałem jeden węzyk był całkiem pęknięty, gdzie szukać dalszych problemów, jedni mówią o błędzi silniczka krokowego, inni, że przepustnica, mechanicy u mnie w mieście odsyłają mnie do tego elektryka, ale no kurde ja do niego nie pojadę bo to .... :-/ Dodam ze jeden ze znajomych cos powiedział o uszczelce pod kolektorem. Szczerze to naprawde bym chcial wreszcie kogos kto powie, ze to i to wymienic i auto znowu bedzie jak zlotko. :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze to i to wymienic i auto znowu bedzie jak zlotko.

To na odległość jest bardzo trudne.

Lewe powietrze, to nieszczelności pomiedzy filtrem powietrza, a kanałami dolotowymi w głowicy.

Na tym odcinku trzeba szukać, czy nie słychać gwizdów, odgłosów zasysania.

Druga sprawa - próbowałeś odczytać błędy?

Trzecia - wyczyszczenie krokowego i przepustnicy nigdy nie zaszkodzi, a pomaga.

 

Jeszcze jedno.W xel często psuje się listwa z cewkami, masz od kogo pożyczyć na chwilę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności