Skocz do zawartości

Ogrzewanie w kadecie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jest lato, czasami jest gorąco, a kadet ciągle grzeje. Zamykam dopływ ciepłego powietrza, a ono ciągle leci na szyby. Pod konsolą środkową jest takie zamykanie dopływu czy coś takiego, próbowałem, nie pomaga, gorace powietrze ciągle leci przez nadmuchy na szybę. Jak na dworze chłodno to ok, ale jak jest ciepło to wytrzymać nie idzie. Proszę o radę, jak sobie z tym poradzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zmiana nawiewu, np. na nogi działa?

Ale i tak myślę, że kłopot leży w pokrętle ciepło/zimno, może trzeba regulować linkę(w kadziu chyba też jest linka, jak w corsie?)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

Przeszukałem całe forum i widzę że nikt takiego problemu nie pisał.

 

Więc , krew mnie zalewa bo auto mi zamarza gdy silnik się rozgrzeje. :piwo::piwo:

Mianowicie ; nagrzewnica nowa , terostat sprawny , dmuchawa też.

 

Wszystko jest pięknie od 0 do 70 stopni , grzeje jak marzenie , ale jak silnik się dogrzeje do 80ki i więcej , nagrzewnica zapodaje w pełni temperaturę zewnętrzną.

Dodam że zmiana kierunku obiegu nic nie daje , układ odpowietrzony 100%.

 

Już nie mogę :drunk::drunk::(:(:(

O co tu biega :piwo:???http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz gaz?

 

Sprawdź 2 węże przy pompie wody.

Od strony alternatora.

Górny powinien iść na nagrzewnicę.

Dolny do rurki plastikowej z tyłu silnika.

Zamiana ich skutkuje takimi objawami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że coś z termostatem nie halo.

Coś w tym rejonie.

Może jak się otworzy, to zamyka "mały obieg"?

Na pewno masz dobry temostat?

Do tego silnika?

 

A do czego ci idzie drugi wąż z nagrzewnicy?

Powinien do rurki z tyłu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

Może jak się otworzy, to zamyka "mały obieg"?

Tylko jak można zamknąć mały obieg nie zamykając dużego? W małym obiegu mamy przecież pompę wody.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Koledzy dzięki za rady , sytuacja opanowana.

Okazało się że był duży kawał syfu w postaci plastra silikonu w przewodzie zasilającym nagrzewnicę. Jak silnik był nie dogrzany to w układzie nie ma ciśnienia , później jest i jakoś to się działo że blokowało dopływ cieczy gdy w układzie pojawiało się ciśnienie.

 

Teraz jest git. :wesoly::drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności