Gość astralukasz Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam wszystkich jestem tutaj nowy więc się przedstawię. Mam na imię Łukasz i jestem z Warszawy. Jakieś 5 miesięcy temu kupiłem Astre z 1999r 2.0 DTL 82KM przebieg 150tyś w KOMBI. W autku wymieniłem termostat na początku ponieważ auto się nie dogrzewało po wymianie było ok. Pózniej kiedy nastały mrozy auto odpalało ale z problemami, winą były niesprawne dwie świece (zaznacze ze auto stało nieodpalane z ponad tydzień). Wymieniłem świece i zaczął się problem. Auto po nocy zazwyczaj ale nie zawsze odpałało i gasło. Byłem zmuszony odpalać je pare razy z PLAKA. Mechanik wymienił mi przewody obudowe filtra paliwa, filtr paliwa, zaworek zwrotny oraz wężyk w baku paliwa który byl przetarty. Po tej wymianie przez pare dni było ok, no ale niestety problem znowu powrócił. Dodam że gdy auto odpala i nie gaśnie wszystko jest wporządku, ale gdy odpala i gaśnie leci biała chmura dymu z rury. Na koniec jako ciekawostke pragne dodać iż gdy parkuje auto pod kątem ( przód auta jest skierowany ku dołowi, czyli np tylnymi kołami zaparkuje na krawęzniku, samochód na drugi dzień odpala bez problemu. Proszę serdecznie o pomoc bo już mi ręce opadają. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 poczytaj o przewodach przelewowych norma w tych silnikach zapowietrza sie uklad dlatego jak stoi silnikiem w dol odpala bez problemu a tematow o tym jest od groma na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość astralukasz Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Owszem jest wiele tematów, z tym że osobiście nie mogę znaleźć tematu który by rozwiązał ten problem Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Sprawdź czy są szczelne przewody zwrotne i uszczelniacze trawersów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość astralukasz Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 sprawdzę to, ale czy ma to coś wspólnego z tym że gdy auto na noc zaparkuje dziobem ku dołu to odpala bez problemu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek69z Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 w moim przypadku była do wymiany pompa paliwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 czy ma to coś wspólnego z tym że gdy auto na noc zaparkuje dziobem ku dołu to odpala bez problemu wlasnie ma i o tym pisano wiele razy poczytaj tematy o problemach z odpalaniem diesla mam za ciebie ich szukac ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 gawli ja u siebie juz ten temat zamknalem bo kolega ma jakies problemy z uzycie opcji szukaj, poczytaniem i podpieciem sie. Szkoda gadac. co wejde na fakies forum to ten sam temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.