Skocz do zawartości

DPF - Błąd ECN 245258 - jakie możliwości ASTRA H


Gość indahause0

Rekomendowane odpowiedzi

Gość indahause0

Witam, ostatnio wychodząc z rana do pracy wyświetliła mi się kontrolka Serwisu ( samochodzik z kluczykiem ), po sprawdzeniu typową metodą czyli hamulec - gaz - kluczyk, wyskoczył mi błąd ECN 245258, co oznacza problem z czujnikiem różnicy ciśnienia. Podskoczyłem do mechanika podłączył go pod kompa, wykasował błąd i jak jeździłem na ciepłym silniku wszystko było ok, odpalałem, gasiłem auto i kontrolka się nie zapalała, następnego dnia z rana już na zimnym silniku kontrolka pali się dalej, pozostaje teraz pytanie bo wyczytałem tutaj sporo o parciejących kabelkach idących do czujnika, podczas jazdy teraz nie odczuwam żadnych różnic w przyśpieszaniu lub utraty mocy. Moje pytanie brzmi, czy mogę pojechać w dłuższą trasę z tą usterką ? czy awaria (prawdopodobnie) czujnika może spowodować zapchanie się DPFu a co za tym idzie zapewne przejście w tryb awaryjny auta ? czy jak go przegonię na trasie powyżej tych 3000 obrotów czy wypalanie samo się załączy pomimo że czujnik jest uszkodzony ? Sprawdzając DPF był on zapchany - o ile mogę to tak nazwać - w 40% więc chyba w normie.

Pozdrawiam !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej astrze mam podobny objaw na zimnym silniku rano pali się kontrolka samochodzik z kluczykiem , byłem też na komputerze ale u mnie nic nie pokazało silnik 0 błedów, gasnie po ok. 2minutach jak jest ciepły gaśnie odrazu,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość indahause0

Już wszystko się wyjaśniło, powodem zapalenia się kontrolki i błędu był kabelek który od ciepła się skurczył i dosłownie po zdjęciu skruszył w rękach, założyli mi nowy ( gdzieś przy środku wydechu bo tam właśnie uległ zniszczeniu) i wszystko w tej chwili ok, żadnego błędu, zero problemów :). Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich forumowiczów!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pieknie sie to skonczyło bo mój stoi u mechaników i wypracowuje sie decyzja.powodem zawirowan pracy sam był skruszony mozna powiedziec przegrzany wezyk doprowadzajacy pcisnienie do DPF a teraz jeszcze zobacze czy tam nie ma jakiegos kabelka.Szerokosci!!!!!!i do przodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności