Skocz do zawartości

Kręci nie odpala-p0251


Gość adams4lta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Przejzalem forum i generalnie zaczałem od wysłania sterownika pompy do regeneracji do Redy-elektrobip bo na kompie wywalilo p0251-zawór pompy. Gosc zadzwonil do mnie ze sterownik jest sprawny,ich silnik odpalil z nim od strzała,wkręca się na obroty,podgrzewali go i nie było problemów,nie dławi się i nie przerywa więc odeslali mi i powiedzieli ze mam sprawny sterownik i musze szukac w innym miejscu-podejzewaja wspomniany wczesnie zawór,bo on z czasem sie przyciera i zacina. Otrzymałem sterownik spowrotem podlaczylem do auta i odpalil od strzala. No to cofnalem auto o pare metrow i wyszedlem aby zamknac maske,zdarzylem wyjsc z auta i silnik zgasl.no to proba odpalenia i nic-kreci a nie zaskakuje. Filtr paliwa czysty,zalany ropa do polowy. Podczas krecenia rozrusznikiem pompa ciagnie paliwo ale dalej nie puszcza na wtryski-poluzowalem ale nie tryska nic,jest sucho. Na oko wyglada jakby zawor glowny pompy byl zablokowany-zamkniety. Jakie napiecie powinno byc na tej wtyczce od zaworu?wiem ze sterownik go otwiera i zamyka ale musze zmierzyc jaki prad wychodzi ze sterownika na kostke zaworu. Czy ktos wie ile powinno byc? Druga sprawa to jaki rozmiar klucza jest potrzebny do wykrecenia tego zaworu w celu oczyszczenia-na oko to bardzo duzy ok 40. Chcialbym go wyjac gora bez wyciagania pompy,czy ktos to przerabial?jakis pomysl co jeszcze sprawdzic?immobilajzer nie rozkodowal sie-juz to sprawdzalem pisze PROGRAMED wiec musi byc ok. Rozkladam rece,auto stoi,czy ktos z warszawy moze do mnie podjechac to bysmy sprawdzili moj sterownik na dzialajacym aucie z silnikiem y17dt czy na pewno dobrze dziala?prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dwa tygodnie temu kupilem piekna Asterke 1.7 cdti z 2004 roku w 100% sprawna, z przebiegiem 147000. Zostawilem pod domem na dwa dni. Przychodze po dwoch dnia, wsiadam, probuje odpalic i bezskutecznie.. Akumulator krecil prawidlowo. Wstepna diagnoza to: nie podaje paliwa.

Odcholowalem autko do mechaniora, podlaczyl pod komputerek i pokazalo blad czujnika cisnienia paliwa, a dokladnie zamiast pokazywac cisnienie rzedu 200at, pokazywal -1000 at. Jezeli czujnik czyta nieprawidlowe cisnienie to odcina doplyw paliwa i nie odpala.

Mechanik zamowil czujnik Bosch`a, zamontowal i teraz bez zadnego problemu odpala. Wielkim minusem tego jest fakt, ze czujnik cisnienia paliwa jest jedna z najdrozszych czesci.. Mechanik wyleczyl mnie na 840zl (czujnik640+robocizna200).

Sprawdz ten czujnik, moze u Ciebie to ten sam problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dwa tygodnie temu kupilem piekna Asterke 1.7 cdti z 2004 roku w 100% sprawna, z przebiegiem 147000. Zostawilem pod domem na dwa dni. Przychodze po dwoch dnia, wsiadam, probuje odpalic i bezskutecznie.. Akumulator krecil prawidlowo. Wstepna diagnoza to: nie podaje paliwa.

Odcholowalem autko do mechaniora, podlaczyl pod komputerek i pokazalo blad czujnika cisnienia paliwa, a dokladnie zamiast pokazywac cisnienie rzedu 200at, pokazywal -1000 at. Jezeli czujnik czyta nieprawidlowe cisnienie to odcina doplyw paliwa i nie odpala.

Mechanik zamowil czujnik Bosch`a, zamontowal i teraz bez zadnego problemu odpala. Wielkim minusem tego jest fakt, ze czujnik cisnienia paliwa jest jedna z najdrozszych czesci.. Mechanik wyleczyl mnie na 840zl (czujnik640+robocizna200).

Sprawdz ten czujnik, moze u Ciebie to ten sam problem.

 

hehehe co ma wspolnego Twoje auto z jego. toz to epoka jezeli chodzi o rodzaj wtrysku. on ma pompe rozdzielaczowa a Ty masz CR

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Przejzalem forum i generalnie zaczałem od wysłania sterownika pompy do regeneracji do Redy-elektrobip bo na kompie wywalilo p0251-zawór pompy. Gosc zadzwonil do mnie ze sterownik jest sprawny,ich silnik odpalil z nim od strzała,wkręca się na obroty,podgrzewali go i nie było problemów,nie dławi się i nie przerywa więc odeslali mi i powiedzieli ze mam sprawny sterownik i musze szukac w innym miejscu-podejzewaja wspomniany wczesnie zawór,bo on z czasem sie przyciera i zacina. Otrzymałem sterownik spowrotem podlaczylem do auta i odpalil od strzala. No to cofnalem auto o pare metrow i wyszedlem aby zamknac maske,zdarzylem wyjsc z auta i silnik zgasl.no to proba odpalenia i nic-kreci a nie zaskakuje. Filtr paliwa czysty,zalany ropa do polowy. Podczas krecenia rozrusznikiem pompa ciagnie paliwo ale dalej nie puszcza na wtryski-poluzowalem ale nie tryska nic,jest sucho. Na oko wyglada jakby zawor glowny pompy byl zablokowany-zamkniety. Jakie napiecie powinno byc na tej wtyczce od zaworu?wiem ze sterownik go otwiera i zamyka ale musze zmierzyc jaki prad wychodzi ze sterownika na kostke zaworu. Czy ktos wie ile powinno byc? Druga sprawa to jaki rozmiar klucza jest potrzebny do wykrecenia tego zaworu w celu oczyszczenia-na oko to bardzo duzy ok 40. Chcialbym go wyjac gora bez wyciagania pompy,czy ktos to przerabial?jakis pomysl co jeszcze sprawdzic?immobilajzer nie rozkodowal sie-juz to sprawdzalem pisze PROGRAMED wiec musi byc ok. Rozkladam rece,auto stoi,czy ktos z warszawy moze do mnie podjechac to bysmy sprawdzili moj sterownik na dzialajacym aucie z silnikiem y17dt czy na pewno dobrze dziala?prosze o pomoc.

 

jak immo trzyma to check engine miga to po pierwsze...

mzoe gdzies masz brak zasilania... ciezko stwierdzic. zaprowadz do jakiegos mechanika konkretnego bo raczej na forum nie udziela Ci wskazowek co po kolei robic

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem immo bo wyczytałem na forum że też są jazdy z odpaleniem przez samoczynne rozkodowanie immo, w co ciężko mi uwierzyć. Pytałem u paru mechaników i każdy: "panie pompa, panie przy takim przebiegu pompa, panie moduł pompy, panie trzeba wyjąć pompę i obejrzeć (tyle że czy znajdzie coś czy nie to chce 600-700 za wyjęcie pompy!!!) Potrzebuje namiar na kogoś konkretnego, potrzebuję kogoś kto pozwoli mi podpiąć do swojego auta mój moduł pompy-celem sprawdzenia czy z moim odpali... Jak macie kogoś godnego polecenia z Warszawa/Ząbki to proszę o namiar...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem immo bo wyczytałem na forum że też są jazdy z odpaleniem przez samoczynne rozkodowanie immo, w co ciężko mi uwierzyć. Pytałem u paru mechaników i każdy: "panie pompa, panie przy takim przebiegu pompa, panie moduł pompy, panie trzeba wyjąć pompę i obejrzeć (tyle że czy znajdzie coś czy nie to chce 600-700 za wyjęcie pompy!!!) Potrzebuje namiar na kogoś konkretnego, potrzebuję kogoś kto pozwoli mi podpiąć do swojego auta mój moduł pompy-celem sprawdzenia czy z moim odpali... Jak macie kogoś godnego polecenia z Warszawa/Ząbki to proszę o namiar...

 

myslisz ze to jest dywanik samochodowy ze sobie przelozysz i po sprawie?

kazda elektronika ma wgrany odpowiedni sofit zaprogramowany pod dana pompe. najpierw trzeba zczytac oprogramowanie z elektroniki Twojej i porownac z oprogramowaniem u kogos innego. Trafic na taki sam soft jest naprawde ciezko. ja bym na poczatku sprawdzil tranzystor ale jezeli elektronika jest glebiej uwalona to albo szukac uzywki albo do regeneracji i na to nic nie poradzisz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem do innego speca, podpiął sterownik po regeneracji i auto pali na dotyk. Problem rozwiązany ;-). Mój sterownik był sprawdzany przez firmę Elektro-Bip i uznali że jest sprawny... no comment. Ja już z ich usług nie skorzystam. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności