Gość maciekc Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 zabieram sie jutro do wycięgnięcia pompy paliwa , poniewaz juz mi brakuje pomysłów z problemem odpalenia (musze dłuzej pokręcić dwa lub trzy razy zanim załapie, auto zachowuje się jakby podczas próby odpalenia nie miało paliwa) mam kilka pomysłów więc je przedstawie 1 u mnie pompa rusza wraz ze startem rozrusznika więc wepne sie w zasilanie pompy z żarówką aby potwierdzić każdoraazowy start pompy podczas próby odpalenia 2 spróbuje tez przed odpaleniem zewrzeć na chwile styki przekażnika od pompy paliwa celem dobicia ciśnienia na listwe ( przekaznik ten zasila równiez wtryskiwacze) i zobacze czy to pomoże jeśli tak to opja jest, że cofa sie paliwo więc tu dochodze do sedna tematu - a mianowicie ewentualna obecnośc i lokalizacja zaworka zwrotnego jak przeglądałem pompy paliwa na alledrogo zauważyłem, że niektóre maja je przymocowane pod deklem przykrywającym pompe a z drugiej strony uzyskałem odpowiedz od jednego forumowicza że sama pompa wewnątrz posiada taki zaworek więc nie wiem która wersja jest prawdziwa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41124-zaw%C3%B3r-zwrotny-w-pompie-czy-osobno/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekc Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 po demontażu jestem bogatszy o kolejne doświadczenie z tego co zauważyłem to pod deklem pompy paliwa jest regulator ciśnienia(chyba) taki i zastanawia mnie widoczne podłączenie do niego przewodu - do czego służy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41124-zaw%C3%B3r-zwrotny-w-pompie-czy-osobno/#findComment-382126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.