Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 moze ktos wie co to moze byc jak jade na gazie i na luz wyrzuce to ma wyzsze obroty, tak ze 2000 i po paru sekundach spadaja na normalne 800 obrotow. silnik 1.6 na wtrysku opel kadett   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Albo ciągnie lewe powietrze, albo jedź na regulację.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Albo ciągnie lewe powietrze, albo jedź na regulację. Dokładnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 też tak mam nie przejmuje sie tym ale najgorsze to że w moim kadecie jak się włączy wentylator to na gazie przy wduszeniu gazu do końca dochodzi do 4000 obr. i dalej nie idze. ale na benzynie idzie dobrze i na gazie dobrze ale tylko do póki sie nie włączy wentylator.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 witam mam problem w swojej calibrze silnik 2.0 16 v , mianowicie auta na gazie sekwencyjnym jak i na benzynie czy na cieplym czy na zimnym silniku szarpie do 3 tys obrotow pozniej jest dobrze , szarpie jak by silnik przygasal , nietrzyma tez obrotow wolnych:/ jedzie powyzej 3 tys , niewiem co jej dolega ost wymienilem filtr powietrza swiece przewody ngk(orginal) kopulke i palec prosze o pomoc ...... jak ktos cos wie to albo na gg zapraszam 7964188 albo tutaj z gory dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 witam miałem podobny problem - falowanie obrotów nawet do 4000, regulacja (na sprzęcie u gazownika nie pomagała), lewego powietrza nie było, świece kable i kopułka w porządku po wymianie sondy lambda (na inną używaną zapożyczoną z innego auta z takim samym silnikiem) problem znikł od razu - tylko tyle że podczas jazdy na benzynie pojawiał sie błąd i zaświecał "check engine" po ok 500m jazdy, a na gazie można było robić nawet 200 Km i nic) sprawdź kody błędów jeżeli wykażą sondę to jezeli masz możliwość pożycz od znajomego sondę "na 10 min" i będziesz wiedział pozdrawiam k_j23 Opel Kadett E c16nz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witam. Problem u mnie polega na tym że podczas postoju obroty spadają i wtedy kierownica wpada w lekkie ale odczuwalne drgania. Gdy zmienię z LPG na benzynę obroty się podnoszę i nie odczuwam drgań.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.