Skocz do zawartości

O zaślepieniu zaworu ERG


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam was! Jestem posiadaczem Opla Zafiry 2.0 DTL, wyszukałem w słowie "Szukaj" no niestety mało piszą o zaślepieniu ERG w silniku Diesla. Mam pytanko czy warto zaślepić czy nie , czy zwiększa moc, czy nie, czy jest szkodliwy dla silnika??? Mój Opel powoli przyśpiesza jak autobus nie wiem czy to normalnie, wiem że ma mniejszą moc niż DTI i ma większą masę pojazdu. Raz zdarzało jak włączyłem klimatyzację to przez chwilę zapaliła kontrolka silnika. Czy ktoś z was zaślepił zaworu ERG? Pozdrawiam wszystkich.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4192-o-za%C5%9Blepieniu-zaworu-erg/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam was! Jestem posiadaczem Opla Zafiry 2.0 DTL, wyszukałem w słowie "Szukaj" no niestety mało piszą o zaślepieniu ERG w silniku Diesla. Mam pytanko czy warto zaślepić czy nie , czy zwiększa moc, czy nie, czy jest szkodliwy dla silnika??? Mój Opel powoli przyśpiesza jak autobus nie wiem czy to normalnie, wiem że ma mniejszą moc niż DTI i ma większą masę pojazdu. Raz zdarzało jak włączyłem klimatyzację to przez chwilę zapaliła kontrolka silnika. Czy ktoś z was zaślepił zaworu ERG? Pozdrawiam wszystkich.

W tym silniku nie da się zaślepić EGR.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4192-o-za%C5%9Blepieniu-zaworu-erg/#findComment-320397
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

A co to za roznica czy zafira czy astra czy viki skoro tam siedza te same silniki to jak sie nie da w astrze to sie nie da i w zafi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4192-o-za%C5%9Blepieniu-zaworu-erg/#findComment-95910
Udostępnij na innych stronach

Gość mihau202

A co to za różnica czy zafira czy astra czy viki skoro tam siedzą te same silniki to jak się nie da w astrze to się nie da i w zafi.

Potwierdzam , bynajmniej w silniku 2.0dti egr jest elektroniczny a więc po zaślepieniu komputer będzie to wiedział jak by był zacięty ( popsuty) będzie wywalał błąd elektronicznego układu silnika , przechodził automatycznie w tryb awaryjny i dopiero wtedy auto będzie mułowate, z pedałem gazu w podłodze nie przekroczy 3000 tys obrotów i nie załączy turbiny.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4192-o-za%C5%9Blepieniu-zaworu-erg/#findComment-95885
Udostępnij na innych stronach

chodzi oto ze ecu monitoruje stan otwarcia egra i wszelkie odstepstwa od tego co jest zapisane w mapie powoduej ze wywala blad. W tdi tego nie mam i moge sobie poprostu wezyk sciagnac i go zatkac by pompa vac nie pompowala na darmo i po sprawie. Jednak w tych nowszych tdikach juz tego sie nie da zrobic bo zrobili jak w oplu niestety. Blaszke mozna wstawic i jest git.

 

P.S. zatkanie egra powoduej tez to ze przeplywka pokazuje ze zaciagane jest wiecje powietrza ale nie ma to duzego znaczenia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/4192-o-za%C5%9Blepieniu-zaworu-erg/#findComment-95861
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności