Skocz do zawartości

O zaślepieniu zaworu ERG


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam was! Jestem posiadaczem Opla Zafiry 2.0 DTL, wyszukałem w słowie "Szukaj" no niestety mało piszą o zaślepieniu ERG w silniku Diesla. Mam pytanko czy warto zaślepić czy nie , czy zwiększa moc, czy nie, czy jest szkodliwy dla silnika??? Mój Opel powoli przyśpiesza jak autobus nie wiem czy to normalnie, wiem że ma mniejszą moc niż DTI i ma większą masę pojazdu. Raz zdarzało jak włączyłem klimatyzację to przez chwilę zapaliła kontrolka silnika. Czy ktoś z was zaślepił zaworu ERG? Pozdrawiam wszystkich.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam was! Jestem posiadaczem Opla Zafiry 2.0 DTL, wyszukałem w słowie "Szukaj" no niestety mało piszą o zaślepieniu ERG w silniku Diesla. Mam pytanko czy warto zaślepić czy nie , czy zwiększa moc, czy nie, czy jest szkodliwy dla silnika??? Mój Opel powoli przyśpiesza jak autobus nie wiem czy to normalnie, wiem że ma mniejszą moc niż DTI i ma większą masę pojazdu. Raz zdarzało jak włączyłem klimatyzację to przez chwilę zapaliła kontrolka silnika. Czy ktoś z was zaślepił zaworu ERG? Pozdrawiam wszystkich.

W tym silniku nie da się zaślepić EGR.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość mihau202

A co to za różnica czy zafira czy astra czy viki skoro tam siedzą te same silniki to jak się nie da w astrze to się nie da i w zafi.

Potwierdzam , bynajmniej w silniku 2.0dti egr jest elektroniczny a więc po zaślepieniu komputer będzie to wiedział jak by był zacięty ( popsuty) będzie wywalał błąd elektronicznego układu silnika , przechodził automatycznie w tryb awaryjny i dopiero wtedy auto będzie mułowate, z pedałem gazu w podłodze nie przekroczy 3000 tys obrotów i nie załączy turbiny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi oto ze ecu monitoruje stan otwarcia egra i wszelkie odstepstwa od tego co jest zapisane w mapie powoduej ze wywala blad. W tdi tego nie mam i moge sobie poprostu wezyk sciagnac i go zatkac by pompa vac nie pompowala na darmo i po sprawie. Jednak w tych nowszych tdikach juz tego sie nie da zrobic bo zrobili jak w oplu niestety. Blaszke mozna wstawic i jest git.

 

P.S. zatkanie egra powoduej tez to ze przeplywka pokazuje ze zaciagane jest wiecje powietrza ale nie ma to duzego znaczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności