kicaj Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 hejka, zastanawialem sie nad opcja zalozenia gazu (tak wiem, jestem wciaz przeciwnikiem lpg ) do nowych silnikow TB opla, a dokladnie 2.0 Turbo Ecotec 220KM, ew. 1.6 Turbo 180KM czy tez 2.8 Turbo 260KM. No wlasnie czy to mozliwe? u mnie FOH mowi ze to nie mozliwe, ze wzgledu na problem ze spelnieniem normy Euro5, gdzie indziej czytam ze ze wzgledu na wtrysk bezposredni jest to wciaz nie opanowane, a gdzie indziej ze juz instalacje sa do silnikow z bezposrednim i dobrze dzialaja... wiec jak to jest? ktos cos wiecej wie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ostatnio na Oplu też się nad tym zastanawialiśmy, popytaliśmy kilku fachowców od gazu, i powiedzieli tak jak napisałeś, "jakieś instalacje do bezpośredniego wtrysku są, ale jak na razie nie za bardzo opanowane, taka wersja BETA.."   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-390779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mialem okazje jedzic Insignia 2.8 z LPG. Jezdzic jezdzila ale czy to ma sens?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-390783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mialem okazje jedzic Insignia 2.8 z LPG. Jezdzic jezdzila ale czy to ma sens? a cos wiecej?? ja z premedytacja pytam sie o to... myslimy z zona o zmianie auta i jedna z opcji jest wlasnie opel (insignia/zafira) w turbobenzynie z lpg (bo wiekszosc czasu bedzie jezdzic w miescie a od czasu do czasu dluzsze trasy). Ostatnio na Oplu też się nad tym zastanawialiśmy, popytaliśmy kilku fachowców od gazu, i powiedzieli tak jak napisałeś, czyli choc w tej kwestii ASO i FOH maja wspolne zdanie szkoda ze wciaz to tylko beta...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-390798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djmatti91 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Dosyć świeża jeszcze sprawa. Ale osobiscie uwazam ze kupno silnika 1.6 ktory wyciska 180km to juz duze ryzyko a jeszcze do tego LPG to ile ten silnik przejedzie 100tys?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-390841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xellio Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Wg mnie czy te silniki mają bezpośredni wtrysk? Bo mi się wydaje ze nie ale mogę się mylić. Jeśli jest wtrysk bezpośredni to LPG odpada z uwagi na brak dedykowanej instalacji. Jeśli jest wtrysk pośredni to da radę coś zaradzić. Z tego co wiem VC 2.8 V6 można zagazować ale jest tam bardzo mało miejsca i slaby dostęp do kolektora. Silniki 1.6T i 2.0T też podeszły by pod LPG 50-60KM z cylindra jest do ogarnięcia. Sam widziałem audi 1.8T 235KM na LPG i chodziło bardzo ładnie wprawdzie zastosowano wtryski Hana 2100 i dwa reduktory więc da się. Największy problem to znalezienie dobrego gazownika który to ogarnie i dobrze wystroi bo cena takiej instalacji i tak będzie wysoka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-390898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweleczek666 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Dosyć świeża jeszcze sprawa. Ale osobiscie uwazam ze kupno silnika 1.6 ktory wyciska 180km to juz duze ryzyko a jeszcze do tego LPG to ile ten silnik przejedzie 100tys? kolego, ja mam corse d opc 1.6 T zrobione ze 192 na 265 koni, przelatane 80 tys, co powiesz na to fachowcu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-426002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 kolego, ja mam corse d opc 1.6 T zrobione ze 192 na 265 koni, przelatane 80 tys, co powiesz na to fachowcu? no i? jakies rozwiniecie? bo narazie nie wiem o co ci chodzi...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-426030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michcio Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 paweleczek666 pogadamy jak tą corsiną zrobisz następne 80 tyś.Ja byłem posiadaczem paru autek które były wyżyłowane i wiem co mówie.Sam teraz jestem wlaścicielem opla corsy d opc i dla mnie te 192 km z tego silniczka to jest dużo a ty powiadasz że masz 265 km hmmmm .Ciekaw jestem ile ten silniczek pożyje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-475761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Nie wiem jak w autach doładowanych, ale w 2ZZ-GE świetnie się sprawdza instalacja fazy ciekłej. Co do trwałości silników to wszystko zależy od warunków w jakich pracują i oleju w głowie właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42756-insignia-turbo-i-gaz/#findComment-475781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.