kicaj Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Co do trwałości silników to wszystko zależy od warunków w jakich pracują i oleju w głowie właściciela to zawsze i przede wszystkim w 1.4T już jest fabryczna instalacja LPG więc pewnie i pod 1,6T da się coś rozsądnego podpiąć...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyciu Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) 1.4 T jest na wielopunkcie także nie ma problemu, 1.6T raczej na bezpośrednim wtrysku i tu instalka musi być dedykowana i będzie droga i mało opłacalna, jak chcesz insygnię pod gaz to musisz wybrać silnik z wielopunktowym wtryskiem turbo nie jest już przeszkodą no i oczywiście gazownik z fantazją i pojęciem co robi Edytowane 13 Lutego 2013 przez Pyciu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.