Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wymieniłem komplet(szczęki+bębny).

Od tej pory przy hamowaniu trzęsie samochodem(czuć w pedale).

Przód odpada(klocki i tarcze nowe).

Podczas jazdy jak zaciągnę ręczny są takie same objawy, jak przy normalnym hamowaniu.

czyli coś z tyłu.

Nadmienię, że Przed wymianą z prawego tyłu uciekał płyn hamulcowy.

Może wystarczy odpowietrzyć?

Może bębny są owalne?

Najbardziej to czuć, jak jest sucho, przy wilgosi(deszcz) trzęsienie maleje.

Macie jakiś pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tez stawiam na krzywe bebny, przetoczenie powinno pomoc.

swoja droga to kupiles oryginalne czy zamienniki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wymieniałem również w CorsieB bębny i szczęki i miałem podobne problemy - jeden z bębnow był roztoczony niewspółosiowo z piastą.

Po podniesieniu tylnego koła i pokręceniu nim czuc było opór i przyhamowania w jednym miejscu na obwodzie koła, u mnie trzęsło karoserią i bez hamowania.

Dobrze że nie wyrzuciłem na zlom starego bębna, więc go założyłem spowrotem, a z nowego wybiłem łożyska i dałem do reklamacji w miejscu zakupu - pomiętajcie nie wyrzucać paragonów!!!

Po 2 tyg. odebrałem nowy bęben - teraz jest OK

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

javascript:em('marek51, ')

U mnie nie ma tak, na 99,9% są ok.

Jak jest mokro, to n ie szarpire.

dziwne.

 

[ Dodano: Wto Maj 02, 2006 11:02 ]

Kupiłem zamienniki.

 

[ Dodano: Wto Maj 02, 2006 11:04 ]

Myślę jeszcze owymianie płynu i porządnym odpowietrzeniu, bo po wymianie nie odpowietrzałem.

 

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 14:11 ]

Nie uwierzycie!;)!

Naprawiłem!:cry:!

Wymieniałem linki ręcznego, zaczął słabiej brać, myślę sobie - podciągnę!

I trzęsienie ustało!:)!!

Wiem, że powinienem pobawić się z regulatorami, tylko teraz nie mam czasu.

Swoją drogą hamulce z tyłu to musiał jakiś niezły "inżynier" wymyślić, nie mogłoby być tak, jak w VW??

Tam się "cuda" nie dzieją.

Nareszcie normalna jazda!!! :wink:

 

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 14:12 ]

Nawet pedał bierze wyżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Podepne sie pod temat bo widze ze są tu ludzie którzy juz sie tym zajmowali

Moje pytanie - jak wymienic szczeki hamulcowe w Corsie B - chodzi mi o to czy trzeba odkrecac srube do łożyska, jesli tak to jak z jaką siła ją dokrecic ( nie mam klucza dynamometrycznego) - jest na zaawleczke - trzeba dokrecic i popuscic do najblizszego otworu??? NA co jeszcze zwrócic uwage - jak sie sciaga i zakłada te szczęki - prosze o jakies porady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Anonymous

ja też z taką sprawą odnośnie tylnego hamulca do szanownych kolegów użytkujących Corsiareczki na co dzień ... a mianowicie chodzi mi o podciągnięcie hamulca ręcznego, jak to dokonać :lol: wcześniej jeździłem maluchem więc mi się wydaję, że w Oplu patent jest jakiś normalniejszy ... z góry dzięki za pomoc :)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności