Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępnie zaznaczam, że nie jestem mechanikiem. Z tego względu odpowiedzi, które otrzymam przy następnej wizycie u mechanika przekażę i zobaczymy co z tego wyniknie. Posiadam Opla Astrę II rocznik 99. Rodzaj silnika podany jest w temacie. Sytuacja, którą opiszę mam już z 2 lata i da się z tym jeździć, ale chciałbym aby w końcu to zostało usunięte, a dotychczas się to nie udało.

Astra moja od początku ma falowanie obrotów. Silnik nie pracuje równo na luzie. Nieraz podczas hamowania zdarzy się sytuacja, że obroty silnika spadają do 500 obr/min później wskakują wysoko na 2 tys i się wyrównują. Z czasem przepustnica zaczęła się blokować, zwłaszcza latem. Wskoczyły duże obroty i dopiero po pewnym czasie spadały i działało normalnie. Przepustnica została przeczyszczona i zawieszanie jej ustało, ale to nie jest koniec problemów.