Gość Gawlak Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 skoro nie znikaja znaczy sie ze trzeba usunac usterke a pozniej ewentualnie wykasowac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-406205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RS2007 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Dzięki, ale okazało się że miałem złą wersje op-com tak jak podejrzewałem:) ale już jest wszystko ok. Kasuje błędy oczywiście te po naprawie usterki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-406666 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturo88 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam Wszystkich. Jestem Artur i dopiero co założyłem profil na forum.opel24.com. Moje auto to Vectra C 1.9CDTI 120Km bez filtra DPF z 2007 roku. Chciałem odkopać temat odnośnie przechodzenia Viki w tryb awaryjny. U mnie wyglądało to tak. Po postoju auta przez parę dni po odpaleniu trzymała obroty rzędu 1600-1700 rpm a po rozgrzaniu wracało do normy i trzymała około 850 rpm. Podobno auto w ten sposób doładowuje akumulator jak jest słaby. Gdy pierwszy raz auto umyłem na myjce bezdotykowej i odpaliłem to nie zgasły kontrolki: trakcji i auto z kluczem, a auto nie reagowało na pedał przyspieszenia. Ponowne odpalenie nic nie dało. błędy po sprawdzeniu na kompie: P1120 - Czujnik 1 i 2 położenia pedału gazu - nieprawidłowa wartość sygnału P1122 - Czujnik 1 i 2 położenia pedału gazu - nieprawidłowa wartość sygnału U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem U2105 - Nieprawidłowe dane z modułu ster. silnikiem (ECM) Czy ktoś miał podobny problem z autem? I czy udało się rozwiązać ten problem? RS2007 udało Ci się naprawić auto? W czym był problem? Dziękuję za wszelką pomoc w tym temacie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-527188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Tego typu błędy zaraz po umyciu wskazują na nieszczelność wtyczek przy sterowniku silnika. Musisz od tego zacząć. Co do obrotów to nie słyszałem o takiej procedurze ładowania w oplach . Podwyższone obroty to brak komunikacji z pedałem gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-527194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturo88 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dzięki bardzo za podpowiedź jutro postaram się zobaczyć ten sterownik. Napiszę co udało mi się zrobić. Pozdrawiam Witam. Problem rozwiązany. Okazało się że problem sprawiła instalacja osprzętu silnika. Czyli przewody idące do sterownika silnika. Zobaczymy czy po umyciu auto znów nie przejdzie w tryb awaryjny. Koszt około 350zł. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-527212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej763 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 arturo88 napisz konkretnie jakie przewody i co z nimi było bo u mnie takie objawy ale nie mogę się połączyć żeby szczytać błędy (brak połączenia z ecu)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-531802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 prawdopodobnie te same które opisałem powyżej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-531817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej763 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 co te same arturo88 pisze że wiązki elektryczne a nie wtyczki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-531819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 z tego co napisał to sam nie był pewien co to było ponieważ taką informację otrzymał od swoich mechaników. Jak auto nie było walone to i wiązce nic się nie stanie. Zacznij od słabych punktów czyli od wtyczek przy sterowniku silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-531850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej763 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 wczoraj popryskałem i dzisiaj jeżdziłem bez problemów . Nadmienie że ostatni raz zdażyło mi się to dokładnie rok temu w austrii laweta scholowała mnie na granice do boboszowa a z lawety już zjechałem normalnie sam i miną rok i 60 tyś. kilometrów .Więc dzisiaj byłem u elektryka i potwierdził że to nie może być żaden cim czy ecu tylko jakaś wilgoć lub zaśniedziałe styki ale problem to znaleść , zobaczymy jak długo pojeżdże po wczorajszym psikaniu POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44683-kontrolka-kontroli-trakcji-i-1400obr/page/2/#findComment-531880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.