-
Podobna zawartość
-
Przez Gryceq
Witam,
Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
Help co robic?
-
Przez Bialadama
Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
Co jest przyczyną tego ?
Pomocy
-
Przez Sedit
Witam. Mam problem z vectrą. Odpala, lecz po chwili gaśnie. Ale może zacznę od początku.
Po dość kosztownych przeżyciach z astrą, postanowiłem zmienić samochód. W moje ręce trafiła za grosze ów wspomniana vectra. Za grosze, gdyż miała problem, z którym nie mógł sobie poradzić zakładowy mechanik. Otóż z silnika uciekała woda. Kilka dni później zlokalizowałem wyciek. Przerdzewiał korek serwisowy w bloku silnika (tak to się nazywa?). Po wymianie, skręceniu silnika do kupy, ustawieniu rozrządu i podłączeniu wszystkiego przyszła chwila prawdy. Uruchomienie samochodu. Odpalił, ale po chwili zgasł. I tak się dzieje do chwili obecnej.
Błędy:
p0400
p0380
Po podłączeniu komputera zauważyłem coś ciekawego. Gdy ciśnienie na CR osiągnie 20Mpa samochód odpala, zaś gdy przekroczy 150Mpa gaśnie. Po odłączeniu czujnika ciśnienia na CR, samochód odpala i działa ciągle, ale brzmi jakby miał przestawiony rozrząd. Sprawdziłem, jest ustawiony dobrze. Teraz jestem w kropce. Co mogłem zepsuć, co źle podłączyć? Może zawór na CR?
-
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty