Gość taczka464 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Witam. Temat może nie zbyt mądry ale... Dzisiaj byłem na wymianie filtrów i oleju. Przy wymianie filtra paliwa poprosiłem aby mechanik sprawdził stan pompy w moim aucie. co sie okazało było troszke opiłków i tu moje niedopatrzenie. Nie mam pojęcia czy wyciągnał wszyskie opiłki co tam sie znajdowały (ropy nie wylał na 100% ). Dlatego też przymierzam sie zrobic to sam. Czy mogę dostać jakąś instrucje jak to zrobic?do filtra były dołaczone uszczelki, z tego co podsłuchałem są jednorazowe. czy jak zdemontuje ''puszke'' trzeba założyć nowe uszczelki/oringi? czy jak wyciagne filtr chlapnie ropą? czy jej potem dolac, jeśli tak to do jakiego stanu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45599-filtr-paliwa-17cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 ja na jednych i tych samych uszczelkach składałem kilka razy,nic też nie dolewałem jak są opiłki w filtrze na dnie to pompa kończy się,zaczną się problemy z odpaleniem gaśnięciem szarpaniem i brakiem mocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45599-filtr-paliwa-17cdti/#findComment-406959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Fakt niezbyt mądry ten post ale cóż. Nie wiem niby jak maja sie te opilki dostac do filtra z pompy CR. COś kolego pitolisz i w dodatku malo wiesz na temat samochodów czy silników. Pompy CR to ja watpie zeby dotykal ten mechs. CO do filtra paliwa to fakt taki jest ze jego zadaniem jest wlasnie odfiltrowanie cial obcych oraz wody i inych szlamów itp. Trzecia sprawa jest to ze w 1.7 nie ma pompy podającej i jak nie zalejesz do pelna filtra paliwa to nie ma szans by silnik pracował.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45599-filtr-paliwa-17cdti/#findComment-407908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 OK wesol przedstaw swoją teorię na temat opiłków w filtrze...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45599-filtr-paliwa-17cdti/#findComment-407929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 w 1.7 nie ma pompy podającej i jak nie zalejesz do pelna filtra paliwa to nie ma szans by silnik pracował. tu się zgodę filtr powinien byc zalany (nie musi byc koniecznie do pełna)... Nie wiem niby jak maja sie te opilki dostac do filtra z pompy CR. COś kolego pitolisz i w dodatku malo wiesz na temat samochodów czy silników Wesoljak nie wiesz co piszesz to się nie odzywaj wogóle... w każdym dieslu na CR to własnie pompa produkuje opiłki, opiłki to nic innego jak własnie łuszczace się ścianki pompy.... CO do filtra paliwa to fakt taki jest ze jego zadaniem jest wlasnie odfiltrowanie cial obcych oraz wody i inych szlamów itp bzdura kompletna filtr owszem zatrzyma częśc opiłków ale nie ma szans zatrzymac wszytkich... i opiłki ładnie krążą sobie w układzie uszkadzając wtryski.... A co do opiłków w silniku 1,7CDTI to często powodem ich produkcji jest wadliwy zawór scv zamontowany w pompie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45599-filtr-paliwa-17cdti/#findComment-407945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.