Skocz do zawartości

filtr paliwa 1.7cdti


Gość taczka464

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Temat może nie zbyt mądry ale... Dzisiaj byłem na wymianie filtrów i oleju. Przy wymianie filtra paliwa poprosiłem aby mechanik sprawdził stan pompy w moim aucie. co sie okazało było troszke opiłków i tu moje niedopatrzenie. Nie mam pojęcia czy wyciągnał wszyskie opiłki co tam sie znajdowały (ropy nie wylał na 100% ). Dlatego też przymierzam sie zrobic to sam. Czy mogę dostać jakąś instrucje jak to zrobic?do filtra były dołaczone uszczelki, z tego co podsłuchałem są jednorazowe. czy jak zdemontuje ''puszke'' trzeba założyć nowe uszczelki/oringi? czy jak wyciagne filtr chlapnie ropą? czy jej potem dolac, jeśli tak to do jakiego stanu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja na jednych i tych samych uszczelkach składałem kilka razy,nic też nie dolewałem

jak są opiłki w filtrze na dnie to pompa kończy się,zaczną się problemy z odpaleniem gaśnięciem szarpaniem i brakiem mocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt niezbyt mądry ten post ale cóż. Nie wiem niby jak maja sie te opilki dostac do filtra z pompy CR. COś kolego pitolisz i w dodatku malo wiesz na temat samochodów czy silników. Pompy CR to ja watpie zeby dotykal ten mechs. CO do filtra paliwa to fakt taki jest ze jego zadaniem jest wlasnie odfiltrowanie cial obcych oraz wody i inych szlamów itp. Trzecia sprawa jest to ze w 1.7 nie ma pompy podającej i jak nie zalejesz do pelna filtra paliwa to nie ma szans by silnik pracował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.7 nie ma pompy podającej i jak nie zalejesz do pelna filtra paliwa to nie ma szans by silnik pracował.

tu się zgodę filtr powinien byc zalany (nie musi byc koniecznie do pełna)...

 

Nie wiem niby jak maja sie te opilki dostac do filtra z pompy CR. COś kolego pitolisz i w dodatku malo wiesz na temat samochodów czy silników

Wesoljak nie wiesz co piszesz to się nie odzywaj wogóle... w każdym dieslu na CR to własnie pompa produkuje opiłki, opiłki to nic innego jak własnie łuszczace się ścianki pompy....

 

CO do filtra paliwa to fakt taki jest ze jego zadaniem jest wlasnie odfiltrowanie cial obcych oraz wody i inych szlamów itp

bzdura kompletna filtr owszem zatrzyma częśc opiłków ale nie ma szans zatrzymac wszytkich... i opiłki ładnie krążą sobie w układzie uszkadzając wtryski....

 

A co do opiłków w silniku 1,7CDTI to często powodem ich produkcji jest wadliwy zawór scv zamontowany w pompie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności