Skocz do zawartości
Gość WWR

1.6 75 KM 8v C16 NZ Mocowanie tłumika i jego odpowiednie położenie...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WWR

Cześć, mechanik spaprał robotę i umocował tak tłumik środkowy, że haczy dosłownie wszędzie bo jest z 6 centymetrów nad ziemią...

 

http://imgur.com/a/q1lJU

 

Co mam zrobić z beczką aby była wyżej zaraz za katem? Wieszak wygląda dziwnie bo był przerabiany na bank (są spawy nie oryginalne) i gumy są krzywo, tłumik jest nisko jak nie wiem, prawie w ogóle nie znajduje się w tunelu przystosowanym pod niego, dodatkowo rura która biegnie nad mostem, przy beczce idzie zamiast do góry to w dół i też nie wchodzi w tunel pod te właśnie rurę co widać na fotkach, rura nad mostem też wydaje mi się, że powinna być nieco wyżej. Teraz co z tym zrobić, czy zdjąć cały tłumik, odciąć rurę i obrócić beczkę o 180 stopni oraz uciąć rurę przy zgięciu na most i także ją obrócić o 180 stopni, czy to może coś pomóc? Bo wydaje mi się że tak choć nie jestem pewny :/ Co wy o tym myślicie? Bo jednak ciężko się jeździ z obawą że można coś urwać... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od str. katalizatora będzie bodaj ruchoma flansza

luzujesz tłumik/flanszę na 2 śrubach, regulujesz obracając tłumik na wł. miejsce w tunelu i skręcasz. No chyba że jest na 3, wtedy nie.

Dodatkowo musisz go podwiesić w miejscach do tego przewidzianych.

Zrobisz porządek ze środkowym na początek

potem wyregulujesz i skręcisz ostatni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

umocował tak tłumik środkowy, że haczy dosłownie wszędzie bo jest z 6 centymetrów nad ziemią...

 

Witam.Za to odpowiedzialny jest płaskownik( dość delikatny), pomiędzy katem , a pierwszym tłumikiem . Rdzewieje i się ugina , przez co opada cały środek , a na dołach dobija go belka tylna. Ja dorabiałem sam i potem problemu już nie było.

Ps na 100 % nie pamiętam czy płaskownik jest przed , czy za pierwszym tłumikiem , ale jak z tym się uporasz , to powinien być spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość WWR

Dzięki za zainteresowanie tematem :)

 

Problem rozwiązałem z ojcem - podnieśliśmy nieco tłumik na lewarku i tym samym znalazł się w tunelu, zdjęliśmy gumy z tych dorobionych haków między katem a beczką środkową i założyliśmy je na śruby obejmy która łączy kata z całym tłumikiem środkowym i teraz gumy są założone na śruby obejmy i na oryginalne haki z podwozia. Dodatkowo wzmocniliśmy to drutami by gumy nie były za bardzo obciążone i się nie zerwały. Tłumik poszedł w górę od 12 do 15 centymetrów, nie ma opcji, by gdziekolwiek mógł teraz haczyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.