Skocz do zawartości

Opel Meriva- rezerwa paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

WITAM WSZYSTKICH.Mam Opla Merive z salonu 2004r.Zawsze jeździłem nią ponad 170 km/h.Lecz ostatnio jechałem nową autostradą do Poznania i po wciśnięciu pedału gazu powyżej 140 km/h auto wpadało w bardzo dziwne drgania,wibracje foteli całe nadwozie po spuszczeniu nogi z pedału gazu drgania ustawały.Mam od tygodnia nowe felgi aluminiowe Alessio Spider.W serwisie mi powiedzieli że felga mogła sie skrzywić lecz wątpie w to nowe felgi lub zostały źle wycentrowane.Może ktoś wie od czego to jest bo auto juz nie jest na gwarancji a za dodatkowe sprawdzania będe zmuszony zapłacić.a i ostatnio przywaliłem w słupek taki mały ale tylko rejestracja sie zniszczyła więc myśle że nie ma to znaczenia.Z góry dziękuje Pozdrawiam

P.S.Czy wam też Meriva 1.6 pali na trasie jak smok z Łodzi do Poznania czyli 200km spaliła 3/4 baku ale przy agresywnej jeżdzie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Wiem już to zrobiłem tzn. zapisałem się bo jak to zwykle u Opla nie zrobisz czegoś odrazu pozatym mam jeszcze jedną usterkę i do wtorku czekam na elektryka bo czasem tak mam raz na miesiąc,że jak odpalam Merivke to włączają się awaryjne i sie krztusi muszę wyjść zamknąć auto i otworzyć i usterka mija...

 

[ Dodano: Pon Maj 07, 2007 21:58 ]

Witam. Miałeś racje to opony biją.Najpierw mechanik powiedział że może być to spowodowane wchodzeniem na ręcznym,ale potem zauważyłem że opona wytrzymuje do 170 km/h i tu rodzi sie pytanie.Dlaczego w merivie 1.6 105 km predkość maksymalna to 181 km/h a opony seryjne są na 170 km/h ? Wg mnie jest to paranoja i szkoda że nie zauważyłem tego wcześniej gdy auto było na gwarancji ale jutro jadę do Opla i zrobie im taką awanturę że opony z tyłu mają być wymienione po tańszej cenie albo za darmo ponieważ mam dowody na to że wina leży po stronie Opla...Pozdrawiam kolege ktory mi pomogl w znalezieniu usterki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Mam pytanie... w samochodzie mam oryginalne oplowskie radio "CD30 Phone" - (chyba tak) słabo odbiera, gubi fale. nie wiem co się dzieje. prosze o pomoc. Co zrobić żeby było dobrze? Dołożyć wzmacniacz do anteny? Help!

 

;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

mam pytanko - stuka mi w kolumnie kierowniczej i nie wiem co sie dzieje wymienilem wsporniki i nic w serwisach rozne diagnozy i nik nie wie co jest ostatnio gosc stwierdzil ze wyrobiona jest uszczelka teflonowa w kolumnie kierowniczej prowadzaca oś po stronie prawej i czy ktos wie gdzie moge taka czesc dostac

:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko - stuka mi w kolumnie kierowniczej i nie wiem co sie dzieje wymienilem wsporniki i nic w serwisach rozne diagnozy i nik nie wie co jest ostatnio gosc stwierdzil ze wyrobiona jest uszczelka teflonowa w kolumnie kierowniczej prowadzaca oś po stronie prawej i czy ktos wie gdzie moge taka czesc dostac

;-)

a w aso ile kosztuje? po poludniu poszukam na drugim kompie w epc i sprawdze czy opel przewidział rozbieranie kolumny i czy sprzedaje uszczelki luzem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

Hej wszystkim.Trochę litanie napisze. Noszę się z zamiarem kupna Merivy(żona bardzo chce). Jak wam się sprawują autka nie macie jakiś większych defektów z winy fabryki? Myślę nad dieselem choć benzyniak też wchodzi w grę. Chodzi o to czy ten silnik 1,3 cdti jakiś znośny ciągnie jakoś?Wyprzedzania sprawia mega wyczyn? Wiem wiem czego ja wymagam od 1.3 75km. Tak tak wiem trzeba pilnować EGR, bo lubią zdychać :D.

W grę wchodzi jeszcze 1,4 Twinport bo łańcuszek.

 

I teraz myślicie czemu nie jaki większy silnik otóż skłonny jestem tylko wsiąść silnik na łańcuchu.Jestem pesymistycznie trochę nastawiony na pasek zębaty. Łańcuch to taka dożywotka i nie trzeba nic grzebać. Coś o tym wiem mam BMW właśnie na łańcuchu i jest bombowo.

 

Może macie jakieś wytłumaczenie czemu te łosie z fabryki ładowali pasek? Wiadomo bo serwisu myszą też zarobić na wymianie co te powiedzmy 50-70 k km. Jak na złość chce jakiś silnik okolice 2 L to wszystko pasek :) O dziwo mam wydruk z Serwisu Haller ze w Zafirze 2.2 direct (benzyniak) jest łańcuch (Ha a jednak da się jakiś osiołek pomyślał, że fajna sprawa łańcuch)

 

Lepiej brać przed fl czy po ?

Logika mówi mi, że po FL bardziej dopracowany samochód jest tak?

 

Odnośnie 1,7cdti 100 i 125 konnego według was bardziej inwestować w zakup 125km? Wiadomo większa moc i lepsze odpychanie tyckę większe spalanie, ale ogólnie czy lepiej ten czy ten? te 25km to niebo,a ziemia? Dla mnie to przepaść, zrobię przesiadkę z 2,8L 200km ...życie...

 

Z góry dziękuje za odpowiedź na temat Merivy

 

Ps. Jak coś źle napisałem to proszę mnie poprawić.

 

Przenoszę do "pozostałych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności