Gość dB1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam, Mam problem z silnikiem 2.2 16V w Sintrze. Jakieś 2-3 tygodnie temu auto zgasło na drodze i już nie odpaliło. Na lawecie trafiło do warsztatu gdzie mechanik stwierdził że padła pompa paliwa, więc pompę zakupiłem i została wymieniona. Niestety po złożeniu wszystkiego okazało się że silnik odpala ale nie chce wchodzić na obroty. Mechanik nie wie co mu dolega, auto co prawda jest mało używane na co dzień (ja mam swoje własne a Sintrą jeździ ojciec, 2-3 dni w tygodniu)ale stoi już w warsztacie chyba trzeci tydzień i nie wiadomo co mu dolega. Ktoś z kolegów miał podobny problem? Gdzie szukać rozwiązania?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam, nie wchodzi na obroty czy nie ma mocy ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/#findComment-416075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dB1 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Mechanik powiedział że nie wchodzi na obroty. Silnik normalnie pali i chodzi na biegu jałowym ale nie wchodzi wcale na wyższe obroty. Co to może być? Jutro postaram się podjechać do warsztatu i posłuchać silnika na żywo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/#findComment-416174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Może jest przytkany filtr paliwa. Jak byś go szukał to jest pod autem po lewej stronie, na wysokości drzwi suwanych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/#findComment-416176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raniuszek5 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 (edytowane) Witam mam przyjacielu ten sam problem zapala od tyknięcia pali na gazie ale na benzynie nie wchodzi na obroty więc przyjacielu w silniku masz cewkę zapłonową i koło niej masz takie coś okrągłe nie jestem mechanikiem i nie potrafię ci powiedzieć jak się to nazywa ale to jest przed cewką zapłonową takie okrągłe co jest do tego dopięta kostka i jest to przykręcone na 2 śrubki gwiazdki wewnętrzne wymieniłem to i jak ręką odjął pali spokojnie po podłączeniu do komputera miałem błąd 31 teraz mam błąd 48 i jest to spowodowane za wysokimi napięciem ładowania akumulatora wiec kolega mówił ze jeszcze mi pozostało wymienić regulator napięcia i powinno być ok mam taką nadzieje ale jeszcze sprawdź ten filtr paliwa możne już jest zabrudzony ze nie przepuszcza paliwa A teraz ja mam pytanie do was powiedzcie mi jakie powinno być napicie w sintrze na akumulatorze przy zapalonym silniku bo u mnie jest 14,68 zmierzyłem miernikiem na jałowym biegu przy obrotach 1000 bez dodawania gazu ? Edytowane 18 Stycznia 2012 przez raniuszek5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/#findComment-422961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) A teraz ja mam pytanie do was powiedzcie mi jakie powinno być napicie w sintrze na akumulatorze przy zapalonym silniku bo u mnie jest 14,68 zmierzyłem miernikiem na jałowym biegu przy obrotach 1000 bez dodawania gazu ? Witam. Z tego co pamiętam, to górna granica 14,6V , na wszelki wypadek obejrzałem inne fora i znalazłem "Ładowanie po uruchomieniu silnika 14,52V Po załączeniu wszystkich odbiorników 13,98V"( Kolega wymieniał regulator napięcia). Jeśli nie pali ci żarówek, to bym kontrolował częściej ładowanie. Ważne jest ładowanie pod obciążeniem - chodzi o wystarczającą ilość prądu na naładowanie akumulatora i wszystkie odbiory. Za duża ilość prądu doprowadzić może do uszkodzenia akumulatora (przeładowanie). Zaraz po odpaleniu silnika alternator uzupełnia prąd po użytym do rozruchu, u mnie ta wartość wynosi 14,4V Sintra 2,2 16V. ozdrawiam RG. Edytowane 19 Stycznia 2012 przez rafalgrzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/#findComment-423002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 w silniku masz cewkę zapłonową i koło niej masz takie coś okrągłe To jest zawór EGR . Co do napięcia to u mnie jest w zakresie 14,2 -14,4 czyli wzorowo. Jeśli u Ciebie jest 14,68 to jest już trochę za dużo. Jak przegazujesz to pewnie jeszcze bardziej rośnie to napięcie. Jeśli tak to najprawdopodobniej regulator napięcia do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47822-22-16v-nie-wchodzi-na-obroty-po-wymianie-pompy-paliwa/#findComment-423010 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.